• evelin­a.
    Äldre 16 Jun 13:51
    29821 visningar
    30 svar
    30
    29821

    brasiliansk vaxning i stockholm.

    söker ett bra och inte allt för dyrt ställe i stockholm som utför brasiliansk vaxning. är det t.ex. någon som varit på taras hudvård, maydis hudvård eller skönhetsvård södermalm?

  • Svar på tråden brasiliansk vaxning i stockholm.
  • glendi­ta
    Äldre 17 Jun 10:07
    #0

    Hej Evelina

    Jag va på Taras hudvård för två veckor sen och jag är jätte nöjd, dessutom prisvärt.

  • bröllo­ps häxan
    Äldre 17 Jun 10:56
    #0

    Jag skull vilja veta. Det fanns ju någon som körde med vanligt vax istället för det som man värmer. Det skulle tydligen gå mycket fortare också.

    Är det nå´n som vet?

  • evelin­a.
    Äldre 17 Jun 10:57
    #0

    Tusse Boll: menar du stripes? det ska tydligen inte vara så bra har jag hört..

  • glendi­ta
    Äldre 17 Jun 11:02
    #0

    Har aldrig testat dem. Men jag vågar inte dra av dem. Bättre att låta nån annan göra de. Det tar ca 20 minuter om man är tålig.

  • bröllo­ps häxan
    Äldre 17 Jun 11:04
    #0

    evelina: Varför då :( Jag som nästan gladde mig att det bara tog en kvart istället för en timma. Det var en salong i city som hade en dam som tydligen skulle vara "as bra" på stripes.

  • evelin­a.
    Äldre 17 Jun 11:15
    #0

    Tusse Boll: jag är inte helt säker faktiskt.. kanske någon annan som vet? sedan tror inte att det måste ta fullt så lång tid som en timma med varmt vax och blir resultatet bättre så är det kanske värt det.

  • evelin­a.
    Äldre 17 Jun 11:18
    #0

    glendita: du får gärna berätta lite mer om hur det gick till på taras hudvård. :) vem gjorde den? kändes det professionellt? var dom noggranna? hur lång tid tog det?

  • glendi­ta
    Äldre 17 Jun 11:31
    #0

    Evelina: Det värsta när man ska vaxa sig är nog att få av sig kläderna.. haha.. sen går de undan.
    Det tog ca 20 minuter non stop. Först i fram sen bak.
    Jag vart jätte nöjd.

    Jag har gjort brasiliansk en gång tidigare hos en annan. Det kändes som om hon höll på i evigheter och jag kunde knappt gå när hon va färdig.
    Så jag kan verkligen rekommendera Taras, jag kommer verkligen gå dit i fortsättningen.

  • apvk
    Äldre 18 Jun 09:25
    #0

    Hej, går till Maydis var 5e vecka och hon är super! Även Emelie som jobbar där är jätteduktig. Maydis är snabb som tusan, det tar max 10 minuter men hon kan ibland vara lite slarvig. Med Emelie tar det lite längre tid men hon är noggrann!
    Rekommenderar båda väldigt mycket!
    Kostar 350 kr, boka i tid, det brukar vara ganska fullt!

  • apvk
    Äldre 18 Jun 09:27
    #0

    Salong Astron på Birger Jarlsgatan ska vara bra också har jag hört! Har dock inte varit där själv.

Svar på tråden brasiliansk vaxning i stockholm.