• höst brud 08 (fd 07)

Presentkort i bröllopspresent??

Ni som har önskat er presentkort i bröllopspresent:

Vad har ni fått för reaktioner på det??

Funderar på att önska oss det efter som vi vid bröllopet kommer att bo i Paris men ska flytta hem inom 6 månader och vet inte än vad vi behöver. Min familj har sagt att de inte tycker att det är en bra ideé för att folk inte tycker om att ge bort presentkort.

• Svar på tråden Presentkort i bröllopspresent??
  • viktualia

höst brud 08 (fd 07) - men just med tanke på era lite ovanliga omständigheter så kan ju presentkort vara en bra idé!

Själv har jag gett bort presentkort till brudpar och vi fick presentkort på vårt bröllop - smidigt! Våra presentkort använde vi till att komplettera servisen vi önskat oss och delvis fick av andra!

• zukigirl

Vi har önskat oss presentkort på Ticket resebyrå. Alla har tyckt det är en bra idé. I alla fall så har dom inte sagt nåt annat! Till och med min blivande svärmor som är ganska korrekt av sig tyckte det var lysande!

• höst brud 08 (fd 07)

Tack, det kanske inte är några problem i allafall. Jag vet ju själv när man ska på bröllop och våndan inför vad man ska köpa.

• eyolovyn

vi har önskat oss det...ingen speciell reaktion fick vi...men jag brukar önska mig presentkort i födelsedagspresent o till jul, så det var nog ingen som var förvånad. IKEA är jättebra att få presentkort från!

Svar på tråden Presentkort i bröllopspresent??