börshuset
Vi har hört att man kan hyra börshuset i Gävle att ha festen i. Någon som haft det?? Får man ha egen mat och alkohol med sig dit? Hur många får plats?, Finns de musikanläggning? Porslin, osv??
Tacksam för svar!!!
Vi har hört att man kan hyra börshuset i Gävle att ha festen i. Någon som haft det?? Får man ha egen mat och alkohol med sig dit? Hur många får plats?, Finns de musikanläggning? Porslin, osv??
Tacksam för svar!!!
Hej!
Vi ska ha vår bröllopsfest i börshuset om en dryg månad. Det kostar 2000 och man får ta med mat och dryck själva. Det finns ett kök där som man kan använda. Jag tror att det får plats upp till 80 personer, och det ska finnas bord, stolar och porslin minst till 70 personer enligt vad vi har fått höra. Har dock inte varit där själva än utan bara sett bilder, men jag tror att det kommer att bli jättefint!
Lycka till!
you are the light>>> Va kul! Men hur fick ni tag på dom?????? Jag har ringt typ 20 ggr om dagen men får inget svar!! Har ja rätt nr? 026 510061?? Har du nåt mobilnr eller annat?
Tacksam för all hjälp.
Hej igen!
Mobilnumret till Kurt som har hand om uthyrningen är 070-3436500. Det andra numret verkar gå till nån gammal borglömd telefon som de aldrig svarar på, iallafall har vi aldrig fått något svar där. Men på mobilen brukar det gå bättre. När ska ni gifta er?
Hej! Pratade just med Kurt, han som har hand om uthyrningen av Börshuset.. tyvärr har dom slutat hyra ut det till bröllop pga för mycket slitage..:(
Så det är bara att fortsätta leta.. och Gamla Grand hyr heller inte ut längre..
Tips någon?
jaa, soldathemmet, det har vi bokat in, jättemysigt ställe=) passar jättebra att gifta sig i kyrkan som ligger vägg i vägg också. när är det dags för er?
/Lilla_loijsan/
Tack för tipset.. vi har oxå bokat soldathemmet nu, efter mycket letande var vi tvugna att byta dag på vårt bröllop, då det var helt omojligt att få tag på lokal.. Vi hade bokat kyrka den 26 juli 2008, men nu blir d den 19 juli ist!
okej, så bra att ni hittat ngt=).. jättevacker lokal soldathemmet=) i vilken kyrka gifter ni er?
Vi skulle gifta oss i Oslättsfors, men vi står och väger på att byta till Soldatkyrkan.. kännsjätteskönt om man kunde ha allt på samma ställe o strunta i vad allt med transport och fotograftering heter.. finns ju hur mycket fina platser som helst att fotografeta runt om.. plus att vi bor tre kvarter därifrån..
Så svaret på din fråga får nog bli Soldatkyrkan :)
okej. Jag men eller hur, precis så kände vi med, skönt med allt på samma plats. Ja boulognersskogen hade vi tänkt fotograferi i om vädret tillåter=)
bra med så nära också, bara springa hem om det skulle vara ngt=)