• Anna_Sol

Vart hittar man en heliumtub?

Jag vill ha ballonger i taket på den lokal vi ska ha festen på, kan man hyra heliumtubar för det ändamålet? Vet någon?

• Svar på tråden Vart hittar man en heliumtub?
  • gosigavevve

puffar jag med.. och vad kostar det

• Fru någongång.

jag är nästan säker på att dom har det på party store på sveavägen. dock vet jag inte priset.

• mian73

Jag vet att det fanns på Teknikmagasinet tidigare men har inte kollat upp det nu.

• snart Jockes fru...

Typ på järnaffären eller Jula eller nåt tror jag det finns...

• MissLovely

Helium finns på teknikmagasinet och på clasolsons ifall den affären finns i staden du bor i.

• Meddelande borttaget
  • Speckledust

Jag själv rekommendera inte de som är lika teknikmagasinets! Helium där inne är inte så starkt så de vanliga ballonger, som kommer med, stanna upp bara 4-5 timmar max och räcker inte till alla ballonger som är med i paketet. De är bra för barn kalas men jag tror inte det är värd att köpa om man vill ha till en bröllop, eftersom man skulle behöver köpa minst 4st och man vill inte fixa alla ballonger natten innan eller morgonen av bröllopet bara för att kommer till festen med alla ballonger redan på väg ner till golvet

Jag köpte sånt som teknikmagasinet säljer för 1½ år sedan, så kanske de ha förbättrat innehållet!

Försöka hitta någon som säljar riktigt helium i de stor metal tuber och lycka till!

• Melleni (4/8-07)

aga.se...
    Ring de och kolla vart du kan köpa hellium närmast dig..

• Melleni (4/8-07)

jag ringde nysss och fick veta vilken dutik här jag bor säljer

• JA2008

Buttericks har annars också, en lite mindre tub som räcker till drygt 30 ballonger kostar 400kr. Sedan kan man ju alltid fylla på den tuben vilket blir billigare.

Svar på tråden Vart hittar man en heliumtub?