• helmina

morgongåva till M2B

Ni som har tänkt ge er m2b en morgongåva - vad ger ni då?? Har tänkt att köpa något - ingen secret box, men vet inte vad...

• Svar på tråden morgongåva till M2B
  • Dalabrud-07

Jag hade först tänkt köpa manschettknappar, men tror att jag ändrat mig och köper nog ett namnhalsband i silver istället.

• helmina

Fler förslag?? *puffar*

• mrsfiffin

Ja kära nån, jag behöver också hjälp med idéer...jag har ingen aning och vi gifter oss om 11 dagar!!

• Nemo nisi mors

Har de något specialintresse?

Vad får det kosta?

• mrsfiffin

Inga smycken till min m2b, det är inte hans grej. Annars vet jag inte riktigt. Ej mer än 2000 kr.

• N&N

Jag har köpt en Armaniklocka som morgongåva, tycker att han är värd det :) Han har pluggat i 6 år och börjar jobba nu så det är lite av en kombinerad morgongåva och examenspresent för 4800 kr. Han kommer att bli så paff!

Annars gillar jag silverhalsband med namnbrickor. Sambon fick en sådan från Gobbit i farsdag med två brickor med våra döttrars namn. Skitfin!

• _Midsommar_

Jag köpte ett fickur med en hjort i benimitation på framsidan (ville helst ha en älg eftersom han jagar, men det fanns inte) och sen lämnade jag in den för gravering. Hämtade den idag, blev superfin!

Svar på tråden morgongåva till M2B