Orange-rött tema
Har ni bilder från ert bröllop?
Dukning, bukett mm?
Vore megatacksam för ideer =)
Har ni bilder från ert bröllop?
Dukning, bukett mm?
Vore megatacksam för ideer =)
Vi kommer också att ha tema rött-orange på vårt bröllop i september! Byter gärna lite tips
Hej!
Jag och min man gifte oss i september -06 och hade höstfärger som tema, dvs röda och oranga toner. om ni vill så kan jag maila lite bilder!
skriv knot bio orange eller fall/autum
så får du bildträffar från riktiga (amerikanska dock) bröllop.
Ja, Jabe, maila gärna bilder! rhbmalin@msn.com
Nemo nisi mors :
Var ska jag leta det?
Karisma (070707)
Du har fått mail!
maila gärna mig med gifter mig i augusti och har samma färg tema..
suzza_c@hotmail.com
suzza_c@hotmail.com
Mail på gång!
Jag skulle också bli glad för mail
8september2007@telia.com
Amaya
Har skickat ett mail.
Hej.
Vi gifte oss i aug-06 och hade orange/rött/cerise som tema. I länken finns ett par bilder, tyvärr är kvaliteten inte så bra... familjeliv.se/hem/utter72/galleri.php
Har ingen bild på brudbukett, då jag inte hade någon :).
de färgerna hade vi också...i buketten var det circus-rosor och röda små gerberor (ungefär som denna på bilden)
www.flickr.com/photos/070714/257872852/in/set-72157600104485537/
samma blommor hade vi i bordsdekorationen som stod framför oss. På övriga bord hade vi små vaser med tre st gerberor i vardera..varvade med oranga och röda. På borden strödde vi ut orange/röd pottpuri som vi köpt på Jysk. Gjorde servettringar av orange sidenband. Sedan hade vi oranga och röda ljus. Inte förmycket utav något..det är ju ganska starka färger..det blev jättefint.
Jag gifte mig i början på juni och hade orange-rött tema. Blev dock inte alls som jag hade tänkt mig från början, men det blev bra ändå! :) Har inga bordsdekorationer att visa och att inkludera orange-rött i trycksakerna på et snyggt sätt visade sig vara svårt, men jag kan bidra med bild på buketten och tärnklänningen om någon skulle vilja se.
Vi gifter oss i augusti och tänkte ha rosenrött/champagne/benvitt färgtema.
Är djupt rödhårig så jag passar inte ett dugg med rosa eller pastelliga blomfärger, enda alternativet är marint men det känns lite vintrigt.