• Karisma (070707)

Orange-rött tema

Har ni bilder från ert bröllop?
    Dukning, bukett mm?
    Vore megatacksam för ideer =)

• Svar på tråden Orange-rött tema
  • Amaya

Vi kommer också att ha tema rött-orange på vårt bröllop i september! Byter gärna lite tips

• Jabe

Hej!
    Jag och min man gifte oss i september -06 och hade höstfärger som tema, dvs röda och oranga toner. om ni vill så kan jag maila lite bilder!

• Nemo nisi mors

skriv knot bio orange eller fall/autum

så får du bildträffar från riktiga (amerikanska dock) bröllop.

• Karisma (070707)

Nemo nisi mors :

Var ska jag leta det?

• Jabe

Karisma (070707)

Du har fått mail!

• Mirakel

Hej.
    Vi gifte oss i aug-06 och hade orange/rött/cerise som tema. I länken finns ett par bilder, tyvärr är kvaliteten inte så bra... familjeliv.se/hem/utter72/galleri.php

Har ingen bild på brudbukett, då jag inte hade någon :).

• brud070609

de färgerna hade vi också...i buketten var det circus-rosor och röda små gerberor (ungefär som denna på bilden)

www.flickr.com/photos/070714/257872852/in/set-72157600104485537/

samma blommor hade vi i bordsdekorationen som stod framför oss. På övriga bord hade vi små vaser med tre st gerberor i vardera..varvade med oranga och röda. På borden strödde vi ut orange/röd pottpuri som vi köpt på Jysk. Gjorde servettringar av orange sidenband. Sedan hade vi oranga och röda ljus. Inte förmycket utav något..det är ju ganska starka färger..det blev jättefint.

• Melli

Jag gifte mig i början på juni och hade orange-rött tema. Blev dock inte alls som jag hade tänkt mig från början, men det blev bra ändå! :) Har inga bordsdekorationer att visa och att inkludera orange-rött i trycksakerna på et snyggt sätt visade sig vara svårt, men jag kan bidra med bild på buketten och tärnklänningen om någon skulle vilja se.

• Josefin_U

Vi gifter oss i augusti och tänkte ha rosenrött/champagne/benvitt färgtema.
    Är djupt rödhårig så jag passar inte ett dugg med rosa eller pastelliga blomfärger, enda alternativet är marint men det känns lite vintrigt.

Svar på tråden Orange-rött tema