!!!!!! Nu är jag fru !!!!!!
Hej på er.
Vid 11:00 startade våran dag.
Frissan gjorde mig till en liten sessa!
Vid 13:30 var jag klar och åkte hem.
Mötte upp min man våra barn och fotograf.
Tog lite bilder på runt om på våran gård.
Vid 15:30 åkte vi till Flistad kyrka för att möta vår underbara präst Charlotte.
Och sen var det dax.
Kl 16:00 gick vi in i kyrkan till "Anthem" med B Andersson.
Åhh den känskan var underbar.
Därefter var det solosång
"Kärleken förde oss samman"
Vigselakt och psalmer och solosång igen
av våran dotter som sjöng " Idas sommarvisa" och ytterligare en solosång
"För kärlekens skull"
Och vi gick ut till Bröllopsmarsch
med F Mendelssohn.
Det var såå kul.
Utanför stod våran fina transport en rosa Cadillac Eldorado.
I den färdades vi till Göta kanal där vi tog en massa roliga och hippa fotografier på en brygga samtidigt som vi skålade för fullt.
Sedan bar det av till festen på Klockrike Gården där vi fick en massa jubel och bubbel innan vi gick in och satte oss vid borden.
Två otroligt vackra exotiska plankor stod redo att bli uppätna och en massa fina frukter bröd sallader m.m.
Det var så gott.
Efter det så gick vi ut en stund för det var sååååå varmt att det knappt gick att vara inomhus.
Alla var glada och mysigt runda under fötterna.
Efter utomhus vistelsen så gick vi alla in och åt våran fantastiskt vackra bröllopstårta. Den va såå fin och så mumsigt god.
Efter det var det dax för presentöppning.
Och mycket vackert och fint blev det.
Sen var det dax för vår trubadur att erövra oss alla på en helt underbar kväll med musik i alla kategorier.
Han heter Göran Stål och är verkligen något att rekomendera för er alla som vill ha en trubadur som låter som ett helt band helt otroligt bra.
Framåt sen natten så åt vi lite bullens varmkorv som blev mycket populärt bland alla småhungriga.
Vi (brudparet) var bland dom sista att lämna festen för vi hade så kul.
Så kul att vi till och med tog en efterfest hemma hos oss.
Våra gäster som följde med oss hem lämnade oss kl 04:30 och då var vi alla trötta efter en helt otroligt underbar och härlig dag!
Nu är vi man och hustru och det känns helt otroligt underbart
Kram på er alla förväntansfulla brudar.