• Clara&Peter

Byter ut ringarna, en "andra förlovning" :)

Hej, hej! :)

jag och min älskade har bestämt datum för vår vigsel, den 10/5 2008..
    Min underbaring friade till för ett år sedan, men då hade vi lite krasslig ekonomi, och valde designade ringar i silver (älskar dom, men vill ha ringar i rött guld till gifteålet) =)

Så nu på fredag är det ett år sedan vi förlovade oss, och vi har köpt nya ringar som vi ska hämta ut på fredag..

Eftersom det faktiskt är väldigt fint att byta ringar så tänkte jag att vi skulle göra något tok-romantiskt, som en bonusförlovning..

Ytterst tacksam för tips och ideér på vad vi kan hitta på..

Är jag väldigt töntig som ser det här som nästan lika speciellt som förra gången? ;)

• Svar på tråden Byter ut ringarna, en "andra förlovning" :)
  • Jeehei

Tycker att det låter som en kul idé. Börjar också få den idén nu. Vi förlovade oss för två år sedan..i övermorgon faktiskt...men det var mer...ja...inte med direkta planer på giftermål. I nuläget börjar vi fundera på det igen...men då behövs det ju faktiskt en "riktig" eller "andra" förlovning tycker jag. :)

• LindaBirgitta

Jag tycker man ska ta alla chanser man har att fira sin kärlek till varandra. Det är inte töntigt, tvärtom, jag tror att det svetsar samman förhållandet och gör det ännu starkare.

Svar på tråden Byter ut ringarna, en "andra förlovning" :)