• Dalabrud-07

gobbit.se??

Tänkte ge m2b ett namnsmycke i morgongåva. Har tittat runt på lite olika sidor och fastnat för dom på www.gobbit.se
    Problemet är att det står att dom har lång leveranstid, men det står inte hur lång, hittar heller inget sätt att kontakta dom på....
    Är det någon som beställt nyligen därifrån så man kan få höra hur lång väntetid det var, eller någon som vet hur man kommer i kontakt med dom, så jag iallafall kan fråga?

• Svar på tråden gobbit.se??
  • jessisca

låter som att d skulle kunna ta en halv evighet, eftersom det "är
    en fritidssyssla" och "prioriteras efter möjlighet"... Jag skulle nog inte satsa på att handla därifrån om d va t nån annan än mig själv och jag visste att jag kunde vänta...

• N&N

Jag beställde ett namnsmycke med två tags (barnens namn) till min sambo i december och fick leverans i mars! Jag påminde hundra gånger och de sa bara att de hade mycket att göra... till slut när jag ville avboka, då kom smycket på två dagar. Så har du bråttom, beställ inte därifrån. Halsbandet blev dock jättefint!

• Dalabrud-07

N&N - oj, det var lång tid! Har du någon mailadress eller nåt till dom, så jag kan maila och fråga?

• Dalabrud-07

kusse - ja, jag ha tittat på jessicajanssons också, kanske ska titta lite mer

• penni2007

har en bekant som beställde innan jul och har fortfarande inte fått nåt..

• Dalabrud-07

oops, då blir det inget från gobbit....

Svar på tråden gobbit.se??