• Snart Fru Seefeldt

Nu är vi gifta (bilder)

Tänk så fort det ar over. Den 26:e Maj var det dags. Efter manader av planering via telefon och e-mail, websidor och brev. Att planera sitt brollop fran utlandet var ingen lek. Men det blev ju sa bra till slut. Jag kanner mig sa himla lycklig

Jag kande mig sa fin och alla vara gaster var minst lika fina vilket gjorde det hela sa underbart.

Har kommer nagra av vara forsta bilder till er som vill kika lite. Mer kommer inom kort.

seefeldt.weddingannouncer.com/

Kram pa er alla

• Svar på tråden Nu är vi gifta (bilder)
  • Världens lyckligaste!

fantastiskt fint - grattis!

Jättefina bilder, på ett jättefint bröllopspar! :)

• Lilla Li

Grattis! Vad vackra ni var! Ett sånt otroligt underbart släp du hade på klänningen!

• Talulah

Vad roligt att se!

Snyggt brudpar, snygg dukning, snygg bil...verkligen lyckat!!

Grattis!

• Snart Fru Seefeldt

Tack for alla era snalla ord. Ohh vad det varmer.

• jagärsåkär

Grattis! Vad fina ni var!!

Jag äääälskar dina ringar! Vad är det för karat på stenen och vad kostade den? (är ute efter en likadan... du behöver så klart inte svara om du inte vill)

Jättegrattis!!

• Snart Fru Seefeldt

jagarsakar: Tack sa hjarligt.
    Tyvarr vet jag inte exakt allt om om ringen eftersom min man kopte den (amerikanskt frieri)
    Om jag har ratt for mig sa ar ringen i mitten 0.72 VVS H men stenarna pa sidan ar lite samre eftersom de inte gick att valja (funderar pa att byta ut nasta ar sa de ar samma). Ringen ar forsakrad till $6000 men vet ej hur mycket han betalade.
    Dom har liknande ringar pa www.bluenile.com tror det var dar han kopte den.
    Lycka till

• jagärsåkär

Tack!! Vad snällt av dig, nu ska jag kolla in hemsidan. Det är så stilrent med en solitär, ursnyggt.

• Akvavit

Kikade på era jättefina bilder, gillade halterneckringningen på klänningen. Vad var det för märke (och modell) på den?
    Och stort grattis till giftermålet! :)

• Snart Fru Seefeldt

Tackar tackar,

Klanningen ar Alfred Angelo
    www.alfredangelo.co.uk

modell 1669

Tycker sjalv om den for att den ar lite annorlunda.

• Sessan-07

Jättefint! Det syntes att ni var lyckliga!

• Therése

Vilka härliga bilder! Ni ser ut att ha så mycket glädje mellan er - det är roligt att se!

• Snart Fru Seefeldt

Jo mycket bus och skratt blir det far jag erkanna.
    Nu har det snart gatt 3 veckor - helt tokigt sa fort tiden gar. Men jag njuter mer och mer for var dag nu nar jag kunnat smalta det lite.

Kram pa er alla

• Frida82

Åhh, vilka underbara bilder! Allt ser så perfekt ut och Ni ser sååå kära lyckliga ut tillsammans... Grattis!

• Soon to be mrs T

Jättefina! Grattis

• mr&mrs

Blir alldeles tårögd när jag ser era kort & längtar till vår dag den 29:e sept!

Ni ser otroligt lyckliga ut och strålar verkligen, stort grattis!

• moimukulatt

Hej igen.....
    Sitter här å väntar på din bordsplacering ( andra wapnö tråden) och inser att jag har ju inte gett dej min mailadress..... Här kommer den i allafall..
    perssonmagdalena@hotmail.com

• Andreas_flicka

Jätte fint, ni ser verkligen kära och lyckliga ut. Gillade färgtemat!

Svar på tråden Nu är vi gifta (bilder)