• Stina august­i
    Äldre 5 Jun 10:31
    10405 visningar
    31 svar
    31
    10405

    Absolut torr

    Fick tips om att testa Absolut Torr som finns på Apoteket - tänkte att det kunde vara en bra grej innan bröllopet så behöver man inte tänka på deo och så... Så jag testade i går kväll och GUUUUD vad det sved och gjorde ont!!! Idag känns det bättre dock. Min fråga är: funkar detta? Behöver man verkligen ingen deo nu på några dagar? Någon som testat?

  • Svar på tråden Absolut torr
  • Lotta på Bråkma­kargat­an
    Äldre 5 Jun 10:33
    #0

    Jag har använt Absolut Torr de senaste 10 åren. Det svider och kliar lite under natten, då man tagit på. Men jag lovar att du inte behöver använda deodorant. Dock svettas man på annat sätt. Kroppen måste bli av med vätskan, så ut kommer det på ett eller annat sätt, bara inte ur armhålorna... Kan även användas på händer och fötter!

  • Talula­h
    Äldre 5 Jun 10:33
    #0

    Det funkar! Iallafall på mig...torr o fin läänge.:)

  • Sara.8­0
    Äldre 5 Jun 10:38
    #0

    Jag har också testat några gånger för länge sedan, och för mig funkade det inte alls - eller ja, det sved så attans mycket att jag inte stod ut med att använda det. Min syster däremot gillar det jättemycket och brukar använda det vid speciella tillfällen, dvs. inte till vardags.

  • Idwill
    Äldre 5 Jun 10:38
    #0

    Jag har använt det i säkert 12-13 år, och är helnöjd. Men jag använder faktiskt deo ändå, fast det är bara för doftens skull.. Min m2b började använda det för några månader sedan och han tycker att det är jätteskönt att slippa oroa sig för lukt och "svettlökar"

  • Bedbug
    Äldre 5 Jun 10:41
    #0

    På mig har det svidit de första gångerna och sedan har huden vant sig och det känns ingenting. Och deo har inte behövts alls. :)

  • Stina august­i
    Äldre 5 Jun 10:42
    #0

    Kanon att det verkar funka för er - håller tummarna att det funkar för mig med

    Ni som använt det i många år, kör ni kontinuerligt? Tyckte det stod på förpackningen att man inte skulle göra det.. Men jag är inte säker?

  • Idwill
    Äldre 5 Jun 10:43
    #0

    OBS! Tänk bara på att INTE vara nyrakad.... Då svider det så in i h*lvete.

  • Bedbug
    Äldre 5 Jun 11:39
    #0

    Idwill: det står väl om jag inte missminner mig att man måste vänta minst två dygn efter rakning...?

  • Idwill
    Äldre 5 Jun 11:42
    #0

    Bedbug;
    Det står det säkert (har inte läst instruktionerna på mååånga år), men jag tänkte att det är aldrig fel att vara övertydlig

  • Idwill
    Äldre 5 Jun 11:49
    #0

    Stina augusti;
    Jag använder det kanske 3-4 ggr per år. Fler ggr än så behövs inte.

Svar på tråden Absolut torr