• milla80

Nu är jag också hippad!!

I fredags var det dags, självklart var jag helt ovetande när jag cyklade till jobbet. Fick ett ärende på en adress och jag och min kollega åkte dit. En för mig okänd man öppnade dörren och berättade att han hade haft inbrott. Min kollega tog uppgifter och jag gick runt och tittade efter några spår och skulle dokumentera skadorna.
    När jag öppnade dörren till ett av rummen så var alla mina underbara vänner samlade.
    Jag blev så förvånad att jag backad ur och stängde dörren igen....
    Därefter var det bara att åke tillbaka till jobbet, byta om och hem och packa väska.
    På schemat stod sedan chokladprovning, picknic vid havet, vädret var underbart.
    Sedan spelade vi in en låt på cd, jag skrattade så jag grät.
    Efter det så skulle jag vara instruktör på ett step pass, gissa om jag var nervös. Min koordinationsförmåga är noll. Jag hade fått stegen redan på morgonen så gissa om jag hade övat under dagen.
    Det var riktigt roligt, jag belönades med 180 min spa-behandling :)
    Sedan bastade vi och därefter begav vi oss hem till en av tjejerna för att äta. Tanken var sedan att vi skulle gå ut men vi hade så trevligt att vi aldrig kom ut, det måste vara ett gott betyg.
    Är så glad att mina vänner hade rest långan väg bara för att vara med mig denne underbara dag.
    Jag kan fortfarande inte sluta le*

• Svar på tråden Nu är jag också hippad!!
  • V I L M A

Vilken härlig möhippa! Jag hade min förra helgen, och jag har levt på det hela veckan! Gör som jag tänker göra, skriv ner allt i berättelseform, det är säkert kul att läsa om några år!

• MrsNyberg2B

Låter som en helt underbar hippa!!

Svar på tråden Nu är jag också hippad!!