Titel: Fru/Hustru
Ja nu får man titulera sig Fru och Hustru.
Det är ca 9 timmar sen jag sa Ja till min man.
Här är alltså en person som inte var nervös förän vi bytte om i kyrkan 1 timme innan bröllopet..allt var ok ända till jag upptäckte att sömmerskan hade hyrt ut fel underkjol till mig. Jag är ingen liten tjej så jag fick tvinga i mig i denna underkjol som inte satt vidare bekvämt förän efter mycket krångel(satt du som en korv under magen) och skenan hamnade 3 decimeter ovanför marken och var dessutom inte tillräckligt stor så jag klev på klänningen och den fick heller inte rätt vidd Hyrde underkjolen för 300kr och ska definitivt prata med sömmerskan när jag lämnar tillbaka den på tisdag.
Men annars var dagen jätte lyckad..min bukett var jätte vacker och jag var såklart hypernervös när jag skulle in i kyrkan. Rätt så nära att jag hade ramlat i trappen upp till altaret men lyckades rädda det.
Kändes som om jag stod och vinglade framför prästen sen och fick efteråt veta att min man blivit så varm av sin skjorta och kavaj att han nästan svimmade.
Festen var också kul alla tyckte att det var jätte lyckat med exotisk tallrik då man kan äta/småäta av det så mycket man vill.
Tårtan var jag lite orolig för då vi utan att smaka beställt en tårta med ett lager chokladmousse i och ett med färska hallon och sen grädde utanpå.
Blev lite fel där med men ändå lyckat, bagaren hade blandat i hallonen i moussen så de liksom försvann och det var alldeles för lite grädde(ca 3-4mm grädde endast på sidorna på tårtan och alla vet väl att mycket choklad kräver grädde).
vid 20.00 var vi hemma igen och har nu myst framför tv:n ett tag och ska gå och sova nu. imorrn åker vi på Cinderella-kryssning i LYX-hytt och SPA inbokat:D