• bellarina

    8/9 2007

    Fler som valt att gifta sig 8 september?

  • Svar på tråden 8/9 2007
  • annaomartin

    Japp.. vi gifter oss den 8:e. Mindre än 100 dar kvar!!! oii..

  • mazarinen

    Här är en till som har dagen B den 8:e.

    Spännande!

  • nandos

    Här är ännu en som gifter sig den 8:e september, dock börjar stressen komma smygande.. Har varken hittat klänning eller skor än. Och inte heller är inbjudningarna utskickade, dock väntas de bli klara i början på nästa vecka..

    Hur går det för er?

  • lottentotten

    Vi skickade våra inbjudningar för en vecka sedan, var så skönt att fålagt dem på lådan Det var en del svordomar innan dem blev klara, hade jag gjort dem om igen så skulle jag valt en enklare variant!
    Min klänning, skor (nya plus min mors brudskor), väska (farmors gamla), underkjolar (en ny och en begagnad *S*) och brudkrona är klart. Slöja är på väg, har köpt en begagnad.
    Mannens kläder är så gott som klara, han ska bara hitta ett par skor.
    Det som står på schemat just nu är maten,och där börjar jag bli lite stressad...

  • nandos

    Ska prova klänningar imorgon, så jag får hoppas att drömklänningen uppenbarar sig framför mig..
    Känns lite konstigt att min blivande redan är klar med sin utstyrsel när jag inte ens är halvfärdig.. Får hoppas att inbjudningarna kommer iväg i början på nästa vecka så man har ett problem mindre och kan gå vidare i planeringen. Som tur är ska vi iallafall inte fixa maten själva, underlättar ju en del antar jag..

  • mazarinen

    Klänning köpte jag dagen efter vi bestämmt oss för att det skulle bli av
    fotograf är bestämd. Dotterns klänning är köpt.
    M2B var i tyskland i går och köpte drickat till Dagen B.

    Imorgon skall jag in till stan och hitta någon som till rimligt pris kan göra den ring jag vill ha. En kompis till mig har hjälpt mig att disigna en ring i CAD.

    Jag har liksom du lottentotten lite panik över maten. Vi ska ha buffé, men har svårt att bestämma oss
    hoppas M2B snart har fått barnen till att sova så vi kan sätta oss ner och titta igenom och bestämma vad.

  • nandos

    Jippi, klänning och skor är nu införskaffade.. Hittade drömklänningen i lördags, så om vi kan få iväg inbjudningarna under veckan känns läget under kontroll och man kan börja ta tag i de roliga småsakerna runtomkring..

Svar på tråden 8/9 2007