• Nisson

    2/6! I morgon smäller det

    Imorgon är det dags! Månader av förberedelser, över på några timmar! Men vad underbart det ska bli!

    Finns det fler där ute med fjärilar i magen just nu???

  • Svar på tråden 2/6! I morgon smäller det
  • zukigirl

    Nisson:
    Inga fjärilar för mig än men jag har datum i september som först! Ville bara önska lycka till! Ni kommer visst att få tur med vädret oxå. Ska tydligen bli sol i hela landet i morgon. Än en gång, lycka till!

  • Nisson

    Tackar, tackar! Just nu sitter jag här och pustar ut efter att ha varit i bygdegården och dukat och fixat. Allt är på spår lyckligtvis. Men tiden går väääldigt sakta just nu kan jag lova!

  • Salikon

    här är en till som gifter sig imorgon.
    Så mycket att göra idag, har hämtat underkjolen, strumpebandet, handlat lite till imorgon kväll, firat min lillasysters 21-årsdag, titta på den färdiga brudbuketten(den blev sååå fin) och betalat den, städat lghtn och ska snart iväg och duka upp allt i lokalen och öva lite på att gå upp för gången:D
    Börjar bli lite nervös nu..men annars har jag inte hunnit vara nervös

  • A n n i s e n   25/8 - 2007

    Lycka till i morgon
    Så magiskt för er 2/6 brudar att dagen äntligen är här!! Fint väder ska det väl också bli

  • maka2b

    Lycka till och hoppas att ni får en fulländad dag och kväll .

  • Salikon

    Ja idag är det dags...sitter och väntar på att min tärnor ska komma och hämta mig så vi kan åka till frisören. Mamma skulle egentligen ha fixat mitt hår (då jag inte fått tag på en frisör som kunde) men efter provuppsättningen så fixade mamma en istället och hon betalar för det också:D

    Min m2b ska snart åka iväg till sin bror (som också är hans marskalk) och tillbringa förmiddagen där tillsammans med våran dotter.
    Nervositeten är ändå inte riktigt här än..den slår nog till hårt precis innan jag ska in i kyrkan.
    Hoppas ni andra också får en härlig dag och Ja det blev fint väder idag

Svar på tråden 2/6! I morgon smäller det