• jeliz

    Noter till Concerning hobbits på orgel

    Gah!
    Behöver noterna till CH på orgel,ska träffa kantorn i morgon och jag var helt säker på att de fanns att köpa & ladda ner på Notpoolen men icke...
    Lite småstressad nu och hittar inga vettiga inlägg när jag söker på tidigare trådar...
    Help!

  • Svar på tråden Noter till Concerning hobbits på orgel
  • knufs

    Jag har noterna på datorn hemma. Kan skicka dem när jag kommer hem. De är inte utformade så det är specifikt till orgel men vår kantor som aldrig hört den innan har klarata av att spela den på orgel.

    Ska bli spännande och höra den på bröllopet om 2½ vecka.

    Skriv ditt mail så skickar jag

  • knufs

    Jag är så hemskans ledsen att jag inte maila noterna igår. Vår dator med noterna på strejkade igår, sambon lovade att fixa den igår kväll och blev klar sent. Hoppas det är okej om jag mailar iväg dem idag.

    Som sagt, e så himla lessen för det.

  • jeliz

    Tack snälla rara underbara för hjälpen!
    Jag träffade kantorn idag och han sa att det skulle bli jättekul att få spela låten om han bara hade noterna så jag höll tummarna för att du hade mailat idag och visst va det så :)
    Tack igen, du är guld värd!
    J

  • Mathias  Älskling

    Har hört talas om denna Concerning Hobbits. Skulle gärna vilja höra den. Är det någon som vet om den finns att lyssna på någonstans??

  • SebTess

    Det var ett tag sen denna tråd var aktiv men finns det fortfarande någon kvar som har dessa noter så hade vi uppskattat dessa. 
    Allt Gott" 

  • Liccan

    Den på kyrkomusik tycker jag inte låter riktigt lik originalet. Visst att man kanske behöver lämna ut lite för att det är orgel. Men så mycket? Någon som har noter kvar eller ett klipp med låten spelad på orgel?

Svar på tråden Noter till Concerning hobbits på orgel