festlokal nära Länna kyrka i Norrtälje?
Är det någon som vet någon festlokal i näheten av Länna kyrka i Norrtälje?
Är det någon som vet någon festlokal i näheten av Länna kyrka i Norrtälje?
Det är ju inte så långt till Norrtälje, gamla LV3 området nu Nordrona har bra resturang och bra festlokaler har jag hört.
Vad ska jag söka på? NOrdrona?
Det är dom här som har lokaler där.
www.culinarkokcatering.se/
Havspiren kan ju vara fint också. Det är en resturang som ligger nära vattnet i parken, lite avskillt.
Pensionat granparken är fint men litet.
Jag kom på att man kanske ska ha boende med också. Men det kanske finns på dom här som ni föreslagit? Får leta vidare
Pensionat granparken har boende men det är liiitet inte många rum.
Annars är det hotell Roslagen som gäller. Finns inga fler hotell annars - tyvärr. Hotell Roslagen har ju även restaurang och danslokaler. Har dock inte varit där på evigheter.
Tack så jättemycket. Har skrivit till hotell roslagen.
Men kolla det hotellet först. Är lite skeptisk till hur det ser ut. Men jag kanske bara har förutfattade meningar.
Marholmens konferensanläggning i närheten av Norrtälje/Furusund .. ja det skall visst vara ett ställe utöver det mesta när det gäller både mat, service och boende.
Har inte själv varit där men vet fler andra som har varit där och dessa har bara positiva upplevelser där ifrån.
www.marholmen.com
Vi gifter oss ute vid Engelbrektstunet som är en konferensanläggning som ligger precis vid vattnet och man får ta med egen mat och dryck (vi har kompis med cateringfirma och har köpt dryck från Tyskland). Titta på: www.engelbrektstunet.se
Alltså det ligger nära Vätö och Norrtälje.
Vi gifter oss i Länna och har festen på furusunds värdshus. Det är rättså nära..
Hmm
Vet inte om detta är för långt bort. MEN, det är en PÄRLA, socitetshuset i Öregrund, och och boende på Hotell Flora.
www.hotellflora.se
Kolla in och njut!
Lycka till.
Både Engelbrektstunet och Marholmen är tyvärr "använt" av två nära vänner.
Vi vill inte vara någonstans som redan är taget liksom.
Men båda dom ställena var ju supermysiga och helt perfekta.
Kanske inte det vanligaste stället att ha en bröllopsfest på men ett bra alternativ är att förlägga festen på en golfklubb .. många har både bra restauranglokal och mat.
Lisinge Golfklubb www.lisinge.golfklubb.nu .. utanför Rimbo ligger oerhört vackert vid sjön Sparren och de har en restaurang som man kan antingen hyra hela eller dela av om man är ett mindre sällskap.
Titta in på deras hemsida eller ännu hellre .. åk ut och titta med egna ögon