• duåjag

Rolig morgongåva till honom

Grubblar över vad jag ska hitta på å ge min blivande i morgongåva. Har inte tänkt mid ngt spec dyrt utan mer som en romantiskt rolig/fyndig sak. Har vid ett tidigare tillfälle gett bort ett sånt där presentkort på mig själv (romantisk middag/hemmakväll/du väljer osv).
    Snälla hjälp mig med tips

• Svar på tråden Rolig morgongåva till honom
  • seewt

go natt=)
    varför inte ge honom sexiga kort på dig själv?

• jenx

Min älskling är motorintresserad så jag ska ge honom en tur med skoter i fjällen. Till saken hör att han är från småland och jag från jämtland så han har aldrig åkt skoter.

• 30 juni 2007

Det låter kul! Jag kommer på många saker som jag skulle vilja ge honom. Det är bara det att man inte har hur mycket pengar som helst (eller inte mycket pengar alls i mitt fall) ...får spara de andra presenterna till hans födelsedag eller jul....

• FruÖlandstok

jenx
    vilken söt present.. här borde vi göra tvärtom.. min kära är jämtlänning å hans första kommentar när jag sa att jag aldrig sett en skoter "va? inte ens på en mässta?" Hahah vi har inte så mkt skotermässor i Småland

jag kan tipsa om
    www.smartasaker.se
    där finns det otroligt mkt roligt å fiffigt man kan ge till folk.. sen jag hittade den hemsidan så kommer alla jag känner få sina presenter därifrån hihi ;) fast så romantiska saker kanske det inte finns men mkt fyndigt om man känner folk väl..

• Fru Henax

Min man fick 12 presenter, en för varje månad det första året.
    Bl.a. en flaska vin.
    Biobiljetter.
    "Presentkort" på frukost-på-sängen.
    "Presentkort" på slippa-disken-en-månad.
    En sagobok (joo, vi brukar läsa sagor för varandra ibland... )
    5-kamp på Grönan.
    En "studsa-på-vattnet"-boll att leka med i sommar.(joo, vi är vuxna! )

Gemensamt för de flesta sakerna var iaf att det skulle vara nånting som vi kan göra ihop. Vill alltså helst inte att han tar med sig sin brorsa och kör femkampen på Grönan...!

Svar på tråden Rolig morgongåva till honom