• Theresekarlsson

Får inte tag i någon fotograf som tar secret-box kort....

Jag vill jätte gärna ge min blivande man lite sensuella kort på mig i morgongåva....jag känner att jag vågar det nu...fick barn i okt -06 & har sedan dess gått ner 21 kilo...mår bra med mig själv och börjar få tillbaka självkänslan.

Nu är det så att jag hittar ingen fotograf som tar sådana kort...hjälp mig gärna med tips på bra & hyffsat billiga fotografer....

Therese

• Svar på tråden Får inte tag i någon fotograf som tar secret-box kort....
  • Blivande fru Sara

täby foto.

www.tabyfoto.se

Vet inte vad det kostar, men jag tror att det tar sådana bilder.

Vi tog våra bröllopsbilder där och är jättenöjda.

• 30 juni 2007

Vad menar du?! De flesta fotografar tar såna foton. Jag gjorde mina hos Malin Mauritsen i lördags. Det är det roligaste jag nånsin gjort tror jag! Hon fick mig verkligen att slappna av o fotona är redan färdiga!

Men om du går in o söker under fotografer i Stockholm (här på BT) så kan du gå in på olika hemsidor o kolla deras prislistor o jämföra. Det är så jag gjorde i alla fall. Hittade i alla fall minst 5 st som jag tyckte var prisvärda.

• midsommarbrud-07

jag e ju rätt mullig, vågar man ändå ta dessa kort?

• 30 juni 2007

JA!!! Fotografen tar kort från riktigt smickrande vinklar! De kommer bli så bra!

• Theresekarlsson

30 juni 2007

Jag tycker inte att jag har hittat några bra....har ju inte kollat igenom alla....därför frågade jag om lite tips....

• A:s wife

Jag rekommenderar oxå Malin Mauritsen. gjorde mina bilder hos henne och är så oootroligt nöjd! (min man blev jätteimpad oxå) hon är väldigt lättsam och trygg att bli fotad av. www.mauritsen.se tyvärr har hon inte så mycket bilder på sin hemsida, men hon har mer "hemma" som man får titta på om man kommer dit =)
    mycket prisvärt var det också om man jämför med andra fotografer...

• jessisca

har hört många prata bra om www.ozdeleau.com/ Inte vart där själv dock... kan inte bestämma mig för va jag vill i frågan...

Jag är förresten oxå lite mullig, och det finns ingen anledning att inte våga pga det! bilderna är ju för din man och han älskar dej som du ser ut!

• Theresekarlsson

A:s wife

Jag kan inte öppna hennes prislista...saknar det programmet,,,,vad kostar det???

Det är inte det, han älskar mig hur jag än ser ut men man vill ju må bra med sig själv,,...

Theresekarlsson
    det kostar 1900kr (det gjorde det i allafall i våras när jag tog mina bilder) och då ingick 12 bilder på fotopapper samt ca 40 bilder på nätet/CD som man fick välja de 12 ifrån. jag fick betala ca 30kr per extrabild jag ville beställa (beror lite på formatet) så jag tog några extra då det var så billigt.
    ring eller maila henne om du undrar något, det gjorde jag och fick svar med en gång. det var ok att man ställde alla dom där dumma frågorna och var lite nervös innan. men vem är inte det? =)

• Meddelande borttaget
  • Korall78

Rekomenderar Erika Gerdemark,
    inte billigast men man känner sig bekväm med henne och hon tar jätte bra bilder!
    lycka till!
    gerdemark.se/wedding/

• chihiro

Jag fotade mina med en kille som heter Thomas tlarsson@msn.com ...Han jobbar inte huvudsakligen som fotograf för tillfället utan med att regissera folk på filminspelningar. Så det gick suuuper bra Va ju lite nervös för att skutta runt i underkläderna ;) Men det gick jätte bra, han va så otroligt lättsam som person. Och bilderna blev heeelt fantastiskt underbara

Svar på tråden Får inte tag i någon fotograf som tar secret-box kort....