Är det någon som har gift sig på Färna Herrgård?
Vi har varit ut och tittat på Färna Herrgård och det såg så himla vackert ut där.
Vi funderar på att gifta oss i lust huset där. Är det någon som har gift sig där eller planerar att gifta sig där ?
Vi har varit ut och tittat på Färna Herrgård och det såg så himla vackert ut där.
Vi funderar på att gifta oss i lust huset där. Är det någon som har gift sig där eller planerar att gifta sig där ?
Näpp, men när min m2b fyllde 30 hade jag bokat en överraskningshelg där.
Supermysigt och fantastiskt god mat. Hade det varit närmare hade jag lätt gift mig där.
Lycka till!
När har ni er bröllop?
I vintras ringde jag till dem och undrade om vi kunde boka vår fest där. Det gick inte eftersom de har stängt där över sommaren. Men jag kommer inte ihåg hur länge har de stängt. Så kolla upp det med dem
Ja, haha, snart Jockes fru här oxå.
Ja, vi vart helt frälsta i färna när vi var där. Och vi tycker det passar oss att gifta oss där. Vi vill inte ha ett stort bröllop utan bara med de närmaste.
Personalen verkar jätte bra och vi tänkte spendera natten där i något utav rummen. Hoppas de har något romantiskt rum där.
Tror vi bodde i rosenrummet Kolla deras hemsida. Var ett rum i en av flyglarna på gården. En liten svit med jacuzzi...hade beställt skumpa med som stod på rummet när vi kom. Helt fantastiskt...
Och jäklar vad det finns kantareller i skogarna där, om man nu gillar det...
Vi ska ha vårat bröllop där den 6 oktober . Lite enklare variant men trevligt.Skulle inte klara av ett jätte bröllop ....har för taskiga nerver för det,haha!Bröllop på stranden är en dröm men det här känns verkligen rätt också.
Det finns kantareller ja..
Plockade massor i höstas.
En gång när jag gick med hundarna i skogen så såg jag massor av svamp men hade inget att plocka dom i så jag fyllde min nya hand väska full med kantareller och trattisar. Okej, rosen rummet kallar dom det . Jag ska be om att få gå in där och kolla när vi kommer dit.Väntar på svar ifrån köket om olika menyer som kan erbjudas.