Ni som önskar er pengar, VAR skriver ni det?
undrar jag..
undrar jag..
på vår hemsida
På infobladet.
I inbjudningskortet, då vi varken kommer ha hemsida och infoblad.
Vi skriver det som en liten "vers" på vår hemsida.. men det är ju lite svårare på nåt sätt att önska sig pengar än att skriva en lista på bestickset, vas, brödrost osv.. även om de sakerna också kostar pengar... men just kontanter eller så kan ju vara känsligare... men vi har dock inte hört nåt negativt kring detta, tror faktiskt att rätt många önskar sig ett bidrag t.ex. till bröllopsresan istället för saker som kanske blir stående i nåt skåp eller så..
Lycka till!
har en vers på hemsidan
På ett infoblad som vi skickade med i inbjudningskortet.
men ni som skriver saker på hemsidor...
hur får äldre släktingar utan datorer reda på det?
bara nyfiken:)
berättar man det för dem då eller sätter man mamma på att göra det?
de får reda på det av toastmaster när de osa ´ar
oki:)
I Inbjudan har vi skrivit det
Ni som skriver i inbjudan. Hur skriver ni då? Vi kommer skicka efter förtrycka "kort" från calligraphen och det får inte plats något vidare mkt text där... Hur uttrycker ni er koncist då? Ska man skriva önskelista på ett inbjudningskort eller hur resonerar ni?
det e inte så snyggt att skriva det direkt i inbjudan. däremot skicka med ett infoblad :)
Håller med. Det är inte så "nice" att skriva det direkt i inbjudan. En inbjudan är en inbjudan och det är lite konstigt om man ska i den samtidigt "bjuda in" å andra sidan "säga vad man vill ha".
Nej kör det ni i ett infoblad vid sidan om ni i stället.
Tycker lilla jag i alla fall.
:)
här på bröllopstorget, som gästerna hänvisas till genom en liten text på inbjuningskorten..
vi skriver det ingenstans de som vill ge oss något men inte vet vad hänvisas till mina svärisar, som då får informera om det.
De får reda på det av vår värdinna och allt i allo när de OSA´ar. De som inte frågar får köpa det de vill, de som frågar får reda på att vi önskar oss presentkort på en resebyrå.