• Anonym
    Äldre 17 Feb 23:31
    35689 visningar
    11 svar
    11
    35689

    Hur bra är Yasmin?

    P-pillret Yasmin ska visst hjälpa en att gå ner i vikt. Vad tycker ni som äter det, funkar det?
    Hur tycker ni att det fungerar i övrigt?

  • Svar på tråden Hur bra är Yasmin?
  • Ellte
    Äldre 17 Feb 23:48
    #0

    Jag har inte märkt nån skillnad från de piller jag ätit tidigare...inte någon viktminskning, ingen skillnad på finnar och så (inte för att jag hade nåt problem med det innan heller :)) men heller inte sämre än nåt annat...

  • Anonym
    Äldre 18 Feb 09:33
    #0

    Tyvärr tror jag inte att det hjälper en att gå ner i vikt. Har provat en massa olika sorters p-piller och provade även Yasmin när dessa var helt nya. Jag har haft problem med att mina anklar svullnar upp av p-piller och Yasmin sas kunna hjälpa mot detta men jag märkte inget resultat så jag la helt av med p-piller.

  • Smilla­n,brud­05
    Äldre 18 Feb 09:49
    #0

    Hejsan,

    Yasmin har funkat bra för mig.Har gatt ner 1 eller 2 kilo.Känner mig inte längre sa "svullen" strax innan mensen som jag tidigare gjort.

    Smilla

  • Anonym
    Äldre 18 Feb 10:38
    #0

    Jag at Yasmin och fick mkt rikligare mens, gick upp!! i vikt pa typiskt kvinnliga stallen- byst, rumpa, lar och fick migran varje gang jag hade min mens samt nattsvettningar. Sa jag tyckte inte de var sa fantastiska. Provar nu ett annat marke...

  • Marida
    Äldre 18 Feb 10:48
    #0

    Hej!

    Du äter väl inte p-piller för att gå ner ivikt? Prova hellre någon annan bantningsmetod!

  • Anonym
    Äldre 18 Feb 11:30
    #0

    Marida - bantning är ju inte heller en speciellt bra och varaktig metod för viktnedgång. Ändrad kosthållning och motion är det bästa och mest hållbara, skulle jag råda.

  • Anna-M
    Äldre 18 Feb 11:51
    #0

    Marida
    Nej vet du vad, jag har inga planer på att använda p-piller som bantningsmetod.
    Jag undrade bara om de kan bidra till viktnedgång, eftersom jag läst det i patientfass.

  • -Nilla­-
    Äldre 18 Feb 14:30
    #0

    Knaprar själv Yasmin och det fungerar bra. Visserligen får jag också migrän första dagen på "lingonveckan" men väljer det framför den extremt dåliga hyn som jag fick av de pillren som jag åt innan, och depressionen som jag fick av pillrena som jag åt innan dess. Själv så har jag gått upp 5kg, så någon viktnedgång har det inte varit tal om, men den har nog snarare berott på dåliga matvanor.

  • Anonym
    Äldre 18 Feb 15:28
    #0

    Nej, självklrat är det ingen bantningsmetod men jag gick ned i vikt när jag bytte piller till Yasmin, säkert 5 kilo och är inte svullen. Jag tror inte det är p-pillren i sig utan att det är lägre hormonhalt i dem än övriga så de ökar inte hungern. Du är helt enkelt dig själv mer. Äter du inga piller idag kanske det är lika bra, men äter du piller med högre hormonhalt kanske det påverkar, så var det för mig iaf.

  • Miss lucky
    Äldre 20 Feb 21:53
    #0

    sen är det ju så att man påverkas ju olika på biverkningarna. Man kan ju aldrig säga att du INTE får den biverkningen när du äter det pillret och så vidare. Jag tror att det bästa är att man får testa sig själv. Själv så ska jag börja och äta cilest ? Någon som äter det p-pillret ?

  • Mon 26 Dec 2022 15:43
    #11
    +1
    Köp Yasmin - https://onlinecheappills.com/yasminse.html Jag har ätit Yasmin i snart två år och är mer nöjd än jag var med mina förra piller. Jag gick inte upp i vikt, fick mindre acne och mår bättre än med de andra. De är tyvärr lite dyrare än många andra, men det ska ju vara mindre och skonsammare hormoner än i många andra.
Svar på tråden Hur bra är Yasmin?