• Jagsaja

Attans... Utan att jag ville har jag nu fått reda på mitt möhippedatum... Fasen!

Näääää... Nu var det ju inte lika spännande längre...Får försöka glömma bort detta snabbt som attans!

Jag jobbar ganska mycket helger i mitt jobb och ska vill man säkert vara ledig någon helg så får man önska det några månader innan och detta tas det sedan hänsyn till när schemat läggs. När jag gick in och kollade på det nylagda augustischemat idag såg jag att "någon" önskat ledigt i mitt namn två helger innan mitt bröllop. Och det är inte jag! Det är bara min chef som kan lägga in dessa dagarna så jag tror inte det blivit fel.

Jaja... Det är supersött att någon engagerat sig så och t o m kontaktat min chef! Får försöka glömma detta nu så att det kanske blir lite överraskning i alla fall...

• Svar på tråden Attans... Utan att jag ville har jag nu fått reda på mitt möhippedatum... Fasen!
  • Elisabet hjärta Christian

du ska väl vara jätteglad att du får en möhippa. det är det långt ifrån alla som får.

Hoppas att du får jättekul.

• Tizzeltazz

gör en /ignore men ta inte i för mycket för då kommer du aldrig glömma det :)

• mollanmus

jag anade mitt datum och mycket riktigt kom de den dagen,men jag sa aldrig det till någon. och även om jag inte var jätteööveraskad så började adrenalinet pumpa i bloden så fort tjejerna kom innanför dörren, så nervös lär du vara ändå

• Kakan2007

Här är en till tyvärr...inte bra..

• Ms K

Men vänta nu: Såg du att du hade ledigt enligt schemat, eller såg du de facto att någon "bett" att du skulle få ledigt? För har du bara sett ditt schema kan du väl ändå inte anta att bara för att du fått ledigt en helg (när någon annan kanske bett om att FÅ jobba tex) att det är någon som fixat det? Jobbar du alltid alla helger annars? Eller så har din chef gjort dig en tjänst och gett dig lite extra lediga dagar innan bröllopet pga att man vet att du kommer ha mkt att stå i? Så jag undrar bara: VET du att ngn BETT om att du ska få vara ledig. För annars kan du inte anta någonting !

• MysEtt

Spela rol att du ver datum, du vet ju fortfarande inte vad som kommer ske eller vem som dyker upp. Misstänker att dem flesta brudar anar sitt datum av olika skäl men det viktigaste är väl att det finns folk som har ansträngt sig för din skull?

• maria070630

Jag är i samma sitts, har också av misstag fått veta mitt datum..det går liksom inte att bara glömma ;)

• Kirsto

Jag har läst massor av lureri-trådar, tänk om de bara har lurat i er ett datum för möhippan? Ganska kul att be om ledigt en helg och sen hippa en typ onsdag.

• maria070630

Det är ju en tanke förståss det där med lureriet..men jag har dessutom råkat se en lapp på min slariga lillasysters kylskåp men jag har inte nämnt för någon att jag vet. Vill inte förstöra deras nöje att överaska mig.

• maria070630

och som någon annan skrev men vet ju fortfarande inte vad som väntar ;)

• Ida80

Jag vet att jag kommer att få min möhippa nästa helg, och visst hade det varit kul att bli totalt överraskad, men jag är otroligt glad över att mina två tärnor överhuvudtaget har ordnat nåt för mig. Och som Mysett skrev, jag vet ju inte vad som kommer att ske :). Så ta det lugnt och se framemot din möhippa!

• sommarbrud07

eftersom jag är bortrest större delen av sommaren så är det bara två helger kvar att välja på-- om de inte får för sig att hippa mig en dag mitt i veckan och ringa till mina chefer om ledighet :)

• Agouza

Du vet ju inte vad de har för planer, så det är mycket överraskning kvar....

• förhoppningsis

se det som en möjlighet istället, nu kan du ju ha nyvaxade ben och inte ha kört orkar inte tvätta håret gör det imorgon =)
    och liknande

• N&N

Jag är väldigt säker på att min hippa blir imorgon... alltför konstiga saker har hänt denna vecka... och syrran beter sig nervöst.. ha ha ha. Ska lägga mig i tid och ladda :)

• jagärsåkär

Jag hade gärna vetat mitt datum eftersom jag har lite svårt med energi o trötthet just nu. Vissa dagar är jag ett zombi! (ska till läkare för att utreda) Och om jag visste datum hade jag kunnat se till att vila innan för att öka chansen att inte känna mig för hängig när dagen är inne! Så det finns ju positiva saker med att veta! Nu kan du ladda mentalt o njuta fullt ut av dagen.

• TheBride

Jag tror ochså min blir i morgon. Spännande

• Fru Enamorada

min kanske också blir imorgon.. hoppas det... :) lite nervös är man ju!! men mest ska det bli kuuul!! :)

Svar på tråden Attans... Utan att jag ville har jag nu fått reda på mitt möhippedatum... Fasen!