• snart Fru Carden­as
    Äldre 25 May 21:47
    4948 visningar
    7 svar
    7
    4948

    parfym för allergiker???? help

    hej

    såg just en tråd om vilken parfym ni ska ha? jag är allergiker och överkänslig mot dofter, men skulle så gärna vilja ha parfym när jag gifter mig. har ni tips om en " mild " parfym? det kanske finns nån annan där ute med samma problem? jag e helt värdo på parfymer eftersom att jag oftast inte tål dem...

  • Svar på tråden parfym för allergiker???? help
  • thalia­82
    Äldre 25 May 21:53
    #0

    har du funderat på en mild parymerad bodylotion? de ger ju oftast bara en svag, svag doft. kan inte ge tips på någon sort tyvärr... Hoppas någon annan kan ge dig bättre tips.

    jag är oxå rätt känslig mot parfym, men brukar inte ha några problem med några småstsänk på mig själv. däremot brukar ögonen svida rejält om någon som inte förstår att lagom är bäst går förbi... Och parfymerade tvättmedel är inte att tänka på. utslag direkt. :P

    Lycka till!

  • snart Fru Carden­as
    Äldre 25 May 21:56
    #0

    bodylotion brukar jag klara ändå. förut kunde jag använda CK one men det var ju hundra år sen typ... vill ha något liknande men lite mer " modern "

  • Rosvio­l
    Äldre 25 May 21:57
    #0

    Har samma problem men Laura biagottis Laura funkar på mig. Men ett hett tips till dig skulle kunna vara body shops "vanilla body mist" ger en doft men väldigt mild. innehåller ingen parfym och är i grunden menad att återfukta huden. Använder denna varje dag som min parfym, Laura till fest. Lycka till

  • Rosvio­l
    Äldre 25 May 21:58
    #0

    ingen alkohol ska det ju stå

  • snart Fru Carden­as
    Äldre 25 May 21:59
    #0

    tack Rosivol. ska ändå till Body Shop i morgon..

  • snart Fru Carden­as
    Äldre 25 May 22:02
    #0

    fler tips?

  • Gabbie­s
    Äldre 25 May 22:13
    #0

    Dolce&Gabbana Light Blue luktar gudomligt och finns som bodylotion, inte stark alls.

Svar på tråden parfym för allergiker???? help