• Sussa - juni 07

Seeeeegt...

Är det bara för mig som allt går så fantastiskt segt just nu här på BT. Det har varit segt hela veckan och igår gick det inte att komma in...

Har bredband, inte där problemet ligger. Jag är så glad att jag inte har länkat någon sida härifrån till mina gäster!

• Svar på tråden Seeeeegt...
  • Sussa - juni 07

Bara för att jag skrev meddelandet går plötsligt allt som vanligt igen. Verkar gå i perioder trots att det är samma antal inloggningar...hmm..

• Fru 2009

går segt här med... *arg*

• miffolina

jösses, man blir liksom inte yngre av att sitta här! Värdelöst! Typ, mina nyrakade ben har hunnit bli stubbiga medan jag väntade på att komma in här!

• Sussa - juni 07

miffolina:

Hahaha...sant sant!

• miffolina

haha, alla brudgummar:

"Vad har du gjort av min unga vackra fästmö?! Vik hädan, o du gamla kvinna!"

"Men jag skulle ju bara kolla gästlistan!" :D

• Julikulla

Seeegt ja!
    Började svära högt åt datorn igår när jag inte kom in alls. Så det var inte bara min dator då...sorry datorn.

• Pumpkin

Undrar hur många såna här trådar som startats den senaste veckan

Men jag håller med, det går väldigt ofta segt som sirap att surfa runt härinne.

• Sussa - juni 07

miffolina

Fina brudar vi kommer bli. Rynkigare än elefanter och säkert en stor puckel på ryggen...

Har klagat på min sambo att datorn går långsamt. Typ, hallå vad har du gjort med datorn? Fix it! Datorn går såååå lågsamt. Det dröjde några dagar och sedan fick jag mig en känga.

*Flåt min älskade sambo*

• Sussa - juni 07

~Norrsken~

Jag vet att det är fler trådar om detta. Men ju mer väsen man gör av det, desto snabbare åtgärdas kanske problemet. Vad vet jag?!

Ibland verkar ju Patrik läsa inläggen så ju fler trådar om problemen desto bättre!

• Pumpkin

Ja drömma går ju, själv har jag tappat hoppet helt om att Patrik bryr sig om den här sidan

• Sussa - juni 07

Mmm...tror du att jag kommer får svar på mitt mail!? Hahaha...om tio år kanske om det vill sig väl...grrr.

• Pumpkin

Troligtvis inte, jag har aldrig fått ett svar från dem

Svar på tråden Seeeeegt...