Romantiska ställen i Stockholm
Skulle behöva lite hjälp med romantiska platser i Stockholm som parker, övar kanske inne på Skansen vad vet jag ;D
Vi kommer att på på Södermalm.
Skulle behöva lite hjälp med romantiska platser i Stockholm som parker, övar kanske inne på Skansen vad vet jag ;D
Vi kommer att på på Södermalm.
Min pojkvän friade till mig i måndags ute i det lilla lusthuset på Waldemarsudde. Det ligger uppe vid prins Eugens hus (?) och var hur mysigt som helst med utsikt över vattnet och Djurgården. Det var helt otroligt romantiskt. Oförglömligt! (vilket väl iofs inte enbart berodde på platsen..)
Monteliusvägen är väldigt mysigt och romantiskt. Fantastisk utsikt från Söder och över vattnet.
Fler!?
Om ni känner för att åka ut en bit, så åk till värmdö. Där ligger hotell/restaurang Fågelbrohus. Ligger precis vid vattnet. Hur underbar miljö som helst.. Det är mitt tips ;)
Waldermars udde..där har jag med uuuunderbara minnen ifrån...
Rosendalsträdgård!! Fantastiskt!! Hela Djurgården är ju väldigt romantisk tycker jag.
Eller varför inte åka med någon av skärgårdsbåtarna? Gå in på www.strommakanalbolaget.se och se vad de har att erbjuda. Lycka till!!
Jag rekomenderar också Waldemarsudde. Det lilla lusthuset som ligger precis nedanför "herrgården" vis vattnet är en mycket fin och avskild plats. Jag friade till min flickvän där och det blev perfekt med lugn och ro, champange, kvällssol och ett ja förstås.
Jag tänker i alla fall fria till min tjej på Råsunda under AiK - Djurgården. Härlig stämning och massa människor. Kanske inte något för personer som inte gillar upmärksamhet men det lär bli underbart!! Det var dju där vi träffades för 9 månader sedan me
Fåfängan som ligger precis efter söder ut mot Nacka är fint. Man har en härlig utsikt där.
Fjäderholmarna är oxå fint, tar bara en liten stund att åka från stan men man får lite skärgårdskänsla ändå.
www.fjaderholmarna.se