förlovningspresent?
Hej!
Jag och min sambo har blivit bjudna på hans systers förlovningsfest. Har ni några förslag på vad vi kan ge förlovningsparet? Är tacksam för alla svar, har nämligen hamnat i en riktig idétorkeperiod... :(
Hej!
Jag och min sambo har blivit bjudna på hans systers förlovningsfest. Har ni några förslag på vad vi kan ge förlovningsparet? Är tacksam för alla svar, har nämligen hamnat i en riktig idétorkeperiod... :(
Tja... Av svärmor fick vi en jättefin brudorkidé och av mina föräldrar, morföräldrar samt morbror och moster fick vi kristallglas
Något med kärlekstema kanske?
Örngott/lakan med hjärtan på, fyll-i-bok för par, bröllopsbok, matchande kaffekoppar, champagneglas osv.
vi fick en presentkort till en jätte fin restaurang för en romantisk middag... det var väldigt uppskattat kan jag säga... verkligen fint present.
Vi fick massa saker, presentkort på ikea, blommor och massa massa andra saker.. Men de vi tyckte mest om va salt och peppar kar i form av spöken som kramas, jätte jätte söta!! Sen fick vi en glas grej från nybro glasbruk Va också par som kramas.. Så de behöver ju inte vara dyrt för att de ska uppskattas..
Jag plockade ihop en korg med smått och gott när min bror förlovade sig. Jag la i saker med "kärlekstema" 2 champangeglas, en fin vinflaska, gulliga ljus, tavla med ett hjärta på, en gullig fotoram i form av ett hjärta, marabous chokladhjärtan mm. mm. Jag minns inte allt för det va så himla länge sedan...
Vi fick bara en massa pengar i förlovningspresent. Har de börjat planera bröllop så blir det en bra startkassa för dem - det blev det för oss.