• Septemeberbrud

Vad kan jag hitta detta!

Hejsan!
    Jag läste här att det var någon som hade fixat m & m med deras intialer på som present till deras gäster..vad kan jag hitta detta och vad kostar det tros?
    Är så nyfiken..=)

• Svar på tråden Vad kan jag hitta detta!
  • Septemeberbrud

Åh tack..ska kolla upp den sidan med en gång..ska bli kul..tackar=)

• Septemeberbrud

Men det står inte riktigt vad det kostar?vet du det?

• Marcus Brud

Jag tjuvkikade på sidan :) Det verkade vara dyrt det dära :/

• Septemeberbrud

Jasså hur mycket..jag hittar inte de=(

• Lis-pis

Vi har beställt därifrån. Vi köpte 7 påsar vilket är det minsta man kan köpa. För detta fick vi betala ca 600:- inklusive frakt till USA. Man får dock kontakta dem om man ska ha det skickat till sverige för att se om detta är ok.

Hoppas detta hjälpte lite!

• Septemeberbrud

Okey..så du menar att man måste ringa?mailade dem nu om lite frågor. Vilken sort köpte du?den första stora påsen?hur många är det i?Tack för hjälpen..=)

• Lis-pis

Sa fel innan angående minsta mängden man kan beställa, det ska vara 4 påsar och inte 7. Jag kollade upp hur många vi beställde och det var 6 st vilket kostade 71.94 USD med frakt till usa.
    Vi köpte påsarna på 7 oz (ungefär 2 hg), vilket är det billigaste alternativet.
    På deras FAQ sida står det att man ska ringa customer service på tel: 1.888.696.6788 (slå 00 först) å fråga ifall de skickar till det land du bor i samt vad det kostar.

Lycka till!

• Septemeberbrud

Tack, men 2 hg låter rätt mycket...Vi har tänkt att lägga dem i små organza påsar och inte så många i varje..undra hur många påsar m&m man behöver. Var oxå inne på att köpa de påsarna du köpt. Vi är ca 90 gäster..det är svårt att veta hur många man behöver faktiskt..tack för hjälpen..den här idén är så bra tycker jag..ja o min blivande älskar m&m...så de passar så bra=)undra om de bli dyrare till Sverige än till USA..ja frågade dem o detta så få se vad svaret bli..tack igen..=)

• Lis-pis

Vi köpte från början 9 påsar å vi kommer ha ungefär 80 gäster. Efter att ha stirrat på påsarna å velat fram å tillbaka om det verkligen kommer räcka har vi alltså beställt 6 påsar till så nu räcker det granterat. Vi har köpt små askar från romance.se som vi kommer lägga silkespapper i (typ som en strut) å sen fylla på med M&Ms. Länk till askarna: www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1013892&PPC=61292

• steninge2007

Hur lång tid är leveransen till Sverige?

• Septemeberbrud

Hej!
    Kollade precis min mail..det va snabba pistoler..mailade dem för en timme sen och de har redan svarat..jag vet tyvärr inte leverans tiden, men tror inte mer än en månad..de sa att man va tvungen att ringa o bekräfta order för att vi bor i sverige..i den påsen jag skulle ta va de 210 m &ms..denna påsen är den billigaste..klicka här får du se=) www.mymms.com/customprint/

• steninge2007

Ok vad skulle det kosta?

• Lis-pis

Septemeberbrud: Det är jättesvårt att säga hur många påsar som behövs. Jag tycker påsarna är rätt små, 7 oz= 198 gram. Mitt förslag om ni redan har tyg-påsarna är att köpa ngt liknande godis här, finns ju liknande M&Ms, å sedan kolla vad ni tycker är lagom i vikt per påse. Då kan ni ju räkna ut hur många gram ni behöver å beställa närmaste antal påsar.

steninge2007: Det tog två veckor för våra att komma fram till släktingar i USA. Kan dock inte svara på hur lång tid det tar till Sverige.

• steninge2007

OK. Vi gifter oss 16 juni... Det börjar ju närma sig...

• Septemeberbrud

Lis-pis..fick mail ifrån dem nyss..de sa att de va 210 stycken i de påsarna du hade köpt o som ja med ska köpa=)..de va snabba på o svara..*gillas* är så glad att ja hittat vad ja vill ha..innan va ja inne på gele hjärtan och after eight..men detta är ju kanon*high five*

• Septemeberbrud

steninge..Ja precis..=)..det enda som man måste är ju att ringa dem..är ju lite blyg när de kommer till engelskan=)..men det är en kanon ide juh..

Lis-pis..vad skrev ni på dem?.. ja tänkte ha våra namn på en o sen datumet på andra..funderar..vi ska ha ljus rosa o ljus lila i färgväg iaf..=)

• Lis-pis

Vi beställde rosa och guld men de var enligt min åsikt lila å orange. Men i övrigt är jag nöjd, jag tycker också att detta är mkt roligare än annat godis :)
    Vi skrev bröllopsdatumet å våra förnamn vid första beställningen. Andra gången vi beställde skrev vi "Thanks 4 Coming!" och "Just Married". Man kan ju skriva på svenska också men vi har flera gäster från usa å tyckte detta passade.

Lycka till med beställningen!

• Septemeberbrud

okey..tack så mycket..ska bara komma på hur många man ska ha i påsarna..ska bli kul..det var bra saker ni skrev tycker jag..=)tack så jätte jätte mycket för hjälpen!

Svar på tråden Vad kan jag hitta detta!