• Glädjebruden

Prisvärd brudbukett i Göteborg??

Hej!! Nu är det nära; bröllop 16/6 och jag har inte beställt bukett ännu; men skall göra det i helgen! Jag vet att Bröllopstorget är toppen med alla entusiaster som har tips och goda idéer. Jag är nyfiken på alla typer av tips till bra och prisvärda blomsteraffärer som gör brudbuketter? Jag har tänkt mig en droppformad bukett med lila-aktiga rosor, grönt och kallor; medium i storlek. Jag är oerhört tacksam för tips, bilder mm.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Prisvärd brudbukett i Göteborg??
  • fiancé

Jag kan tipsa om Växtvärken på Hisingen/Kålltorp! Har inte varit där ännu, men ska defentitivt beställa min bukett där i och med att de har jättebra priser jämfört med många andra här i Gbg. Senast en månad innan kunde de ta en beställning av brudbukett där, så bäst är nog att åka dit nu i dagarna för att vara på säka sidan.. Lycka till! :)

• brud 26/5-07

Blommor av stål. Helt OK priser och trevliga. De ar mycket snygga färdigknutna buketter så det är roligt att åka dit och titta, bra inspiration.
    Ligger dock i Torslanda så en bit ut.

• Laban

Lenas Blommbod i Särö. De gjorde min bukett och jag var supernöjd! Lena är käck och trevlig, alla som jobbar där är goa brudar.
    Lycka till!

• lismonia

Hej!
    Green Dream som ligger i Billdal, söder om Göteborg är en blomsteraffär som jag rekomenderar varmt, alltid trevligt bemötande och bra priser. Kolla deras hemsida www.greendream.nu där finns mer info. Lycka till!!

• B & S

I do-brud & dekoration karl johansgatan 7B
    sidenblommor i hög kvalitet för den som vill spara sin bukett utan att behöva betala 3000 för konservering, samt bra för allergiker.
    Har inte alla nyanser,sorter och färger än men kan ta in om du vill utan extra kostand för frakten.

• Glädjebruden

Tack för era tips alla entusiaster! Någon mer som har tips eller kanske någon bild att visa på lilafärgade rosor och kallor?

**Puff**

Svar på tråden Prisvärd brudbukett i Göteborg??