Kidkoala *suck, hade i princip svarat klart på ditt inlägg när något hände med datorn så allt försvann!
*
Skönt i alla fall att du inte missuppfattade vad jag skrev, var rädd att mycket av det kunde misstolkas som negativt. Tack för det!
Som jag skrev tidigare någon gång så är det bara du som kan styra ditt liv. Tänk på kaptenen som styr sitt skepp vartän vinden blåser!
Om du mentalt förbereder dig och vänjer dig vid tanken på att ta upp förlovning, blir det kanske inte lika läskigt när det väl sker. Vem vet, det kanske dyker upp ett perfekt tillfälle när du minst anar det, håll ögonen och öronen öppna! (kanske om det kommer reklam från Guldfynd eller något, då brukar det finnas en massa ringar på förstasidorna, men de heter olika saker och i alla fall jag har svårt att förstå skillnaden på dessa ringar... du kanske kan fråga honom om han vet vad termerna betyder *haha, det kanske var ett dåligt förslag*)
Det låter spännande att din kille frågade dig om du verkligen är kär i honom osv. Han kanske mentalt förbereder sig för att Du är Kvinnan i hans liv, men vill vara 100 % på dina känslor för honom innan han vågar öppna sitt hjärta helt och fullt för dig.
Pratade med min pojkvän igår och lade fram ett förslag som går ut på att vi skaffar förlovningsringar och tar med dem på resan. När ett mysigt tillfälle infinner sig tar vi helt enkelt på oss dem och säger några fina ord. Eller så planerar vi en middag på en båt som åker genom Sydneys hamn och byter ringar under natthimlen. Han är inte negativt inställt till något av förslagen verkar det som, men än så länge inte heller överexalterad. Det är så pass lång tid kvar att han har svårt att greppa det tror jag! Det är som med barn, det ligger för långt fram för honom, fast jobb för mig, resan, eventuellt nytt jobb för honom och sedan hus.... SEN kommer barn
Nu har jag skrivkramp, och jag vågar inte riskera att inlägget försvinner igen så nu får det vara slut för den här gången!!!
Får jag fråga hur gamla ni är? Var bor ni?