• Jag o min kille

RC Chocolat / Sigtuna

Var och beställde bröllopstårtan i dag från RC Chocolat i Sigtuna. Toppen nöjd!

När vi kom dit så fick vi sitta ner så kom dom ut med en varsin kopp kaffe och sen med frya olika bakelser. Mmmm så goda dom var allihopa!

Jätte trevligt bemötande, kändes proffsigt. Så vi valde en tårta med vitchokladmosse och hallonmosse. Så fräch, kändes inte stabbig som jag tycker tårta kan göra annars. Dom skulle dekorera den med färka hallon, färka vinbär och ljusrosa rosor. Så skulle dom klä in tårtställningen i murgröna..

Vad tycker ni om det lät det bra?

• Svar på tråden RC Chocolat / Sigtuna
  • Joleen

Ååååh, så gott! Fräscht och luftigt!

• sandrabrud2007

Låter ljuvligt!
    Vad får ni betala per bit? Hur många gäster?

• Jag o min kille

Vi betalar 45 kronor per bit och vi beställde 52 bitar.

Tyckte att det var ett helt ok pris för den tårtan.

Rekomenderar dom varmt, så kör dom ut tårtan oxå bara det är ju ett extra plus i kanten

• Rosenhaga

Jag har också hört jättemycket bra om RC i Sigtuna. Smakade en av deras desserter på en fest - himmelskt!

• Jag o min kille

Rosenhaga

Visst är dom, vågar nästan säga att dom är delikata

• Speckledust

Hej Jag o min kille,

Vi ha beställt exakt samma tårte som er från RC men det kommer att ha vita rosor istället för ljusrosa Var också imponerad men servicen vi fått. Den vit choklad tårten vann direkt eftersom de andra var för stabbig men gud var gott alla var, den mango fylld tårte kom i andra plats för mig!! Kommer att gifta oss om 2 veckor (26:e Maj)

Svar på tråden RC Chocolat / Sigtuna