• sommar_brud

Tips manikyr i Helsingborg

Hej! Kan Du rekommendera någon trevlig och duktig person för manikyr och pedikyr i Helsingborg?

• Svar på tråden Tips manikyr i Helsingborg
  • summer bride

jaa.. det skulle jag också vara intresserad av att veta!

• Briljant

Jag har varit på manikyr på flera ställen i stan och det är verkligen svårt att hitta ett ställe där de är bra. På ett ställe lossnade mina naglar efter tre dagar, på ett annat blev naglarna grå-gula. Inte kul. Numera går jag till Nagelfashion på S Storgatan. Där är de riktigt duktiga och de har bra priser också.

• Svartnos

Nagelfashion, vart ligger det exakt? Nån butik, skola i närheten??

• Briljant

Det ligger mellan cafe Annorledes och Janne Möllers träningsstudio på S Storgatan i Helsingborg.

• Svartnos

Ah okej, trodde du menade den som låg nästan brevid Campeon frigymnasium, för där gjorde min vän sina naglar och de blev inte alls bra :(

• Mimmi27

Tack för tipset! Jag har bokat tid på Nagel Fashion imorgon!

• Mimmi27

Nu har jag varit och fixat naglarna på Nail Fashion och därefter gjort ansiktsbehandling på Saxin. Kan varmt rekommendera båda!

• Troll-P

Briljant
    Tack för tipset! Fixar de pedikyr också?

• Briljant

Mimmi27
    Vad kul att du blev nöjd.

Troll-P
    Vet tyvärr inte om de fixar pedikyr också.

• Mimmi27

Jag tror faktiskt att de gör pedikyr också, för det står en sådan fåtölj med massage i, kan tänka mig att man sitter i den när man gör pedikyr. Eller gissar jag helt fel?

• Mimmi27

Förresten, någon som kan tipsa om ett bra ställe för brasilian wax?

• Jujja

Vet att Catflash på bruksgatan fixar brasiliansk till rätt bra pris, men har aldrig provat så vet inte hur det är..

• AGNETHA

Helsingborgs Nagelstudio på Järnvägsgatan fixar brasilianskt. Superduktig!

• M.O:s älskling

var på familia häromdan å där finns det ett ställe med en massa thailändare tror jagsom ger pedikyr och manikyr och massage. såg skönt ut men jag gick inte in för att jag ville inte att alla som gick förbi skulle kolla på mina fötter.:)(inte så många väggar)

• summer bride

Någon som vet vad det kostar med manikyr/pedikyr på Nagelfashion?

Funderar på att bygga på mina naglar..

• Goldensea

Jag brukade göra naglar på nails4u förut och jag tyckte de var superbra. Där tror jag att man kan få vanlig manikyr också. Har ingen aning om de gör pedikyr dock men kan varmt rekommendera dem. Dit ska jag gå nästa år när jag gifter mig.

• Mimmi27

Min gel på naglarna släppte när jag hade varit på Nail fashion, så det fastnade smuts som jag kanppt fick loss mellan gelet och nageln. Urk! Det blev faktiskt så även andra gången jag gick dit, men det har aldrig hänt när jag har varit på någon annan salong. Däremot är Hanna på Nail fashion väldigt vänlig och noggrann. Jag vet inte vad hon tar för vanlig manikyr och pedikyr, men påfyllning gel kostar 280 kr och det är ju bra pris. Ringde Nail for u, de hade väntetid på över en månad!

Tack för tipsen på brasilian wax, var i Malmö för ett tag sedan. Hon var jätteduktig, men det tor en timme! Huh!

Svar på tråden Tips manikyr i Helsingborg