• Skogstigern

Eldbröllopet har varit!

Nu har jag äntligen kommit mig för att skriva lite om vårt bröllop som var den 5/5-07!

Många har ju följt detta eld-bröllop med stort intresse, kul att så många gillar vårt tema!

Ni som är intresserade får gärna gå in och titta på vår snabbsnickrade hemsida!

home.gamman.se/skogstigern/index.asp&id=502

• Svar på tråden Eldbröllopet har varit!
  • Maggies

Så underbart! Jättefina bilder och vilket läckert tema! Grattis så mycket!

• zukigirl

Vad fiiint!!! Underbart! Jag älskar allt som skiljer sig från mängden! Grattis och lycka till i framtiden!

• Pilanga

Roligt att se att någon vågar sig på något annorlunda. Snyggt tema.
    Vilken häftig katt =)

• Azacia

Wow! Ni var jättefina!! Grattis!!!!!!

• N&N

Tack snälla för titten och grattis! Älskar verkligen att läsa allas berättelser om bröllopet!

• Skogstigern

Jättekul att ni gillar temat! Vi följde verkligen våra idéer och vår känsla och struntade i alla "regler".

• Forsfors

jättefina var ni! och vilken häftig tårta! Har tydligen missatr dig förut här, hur kom ni på temat? Grattis.

• Skogstigern

Forsfors: Tack!

Temat har växt fram gradvis. Det började med att jag ville ha en bukett i färgerna gul/orange/röd, sedan hittade vi ett transparent papper i samma färger på Panduro. Därefter blev det ljusstakar som placeringskort och så började allt snurra kring eld. Då tog vi ut svängarna, bordsplaceringstavlan var stora eldslågor med gästernas namn på, eldklänningen föddes ur mina idéer och så spann det på!

• Skogstigern

madlin: Såg ditt gästboksinlägg på min sida, tyvärr når jag inte din så jag testar här.

Gästboken hittade jag på Adlibris, men den finns i flera vanliga bokaffärer också. Den heter Vår bröllopsbok och har ISBN 91-32-33045-6.

• Johans2B

Jättefin sida du fått till. Kul att läsa om er underbara dag oxå.

Blev väldigt sugen på att försöka läsa texten på er presenttavla, men det gick inte... Har du lust att skriva in den här?

Tack,

• Petra74

Grattis!
    Underbara bilder. Vilken klänning du har den ser fantastisk ut!

• daydreamerinlove

jättehärliga bilder o kul tema. LYCKA TILL i framtiden :)

• Skogstigern

Johans2B: Jag lägger dikten här också, det är bara att använda för den som vill!

Eftersom vi gärna umgås vill
    Och ingen tid ska gå till spill
    Har vi valt att gåvorna får vila
    Tills vi är lite mer civila
    Så att vi i lugnare miljö
    Kan några timmar på gåvor förströ

Alla gåvor kommer ni sedan att få se
    Vi ska med foton en web-sida förse
    Adressen kommer med ?post traditionell?
    Vi tackar och önskar en trevlig kväll!

Anna & Arne

Svar på tråden Eldbröllopet har varit!