• Fru till S

Möhippa i Malmötrakten - hjälp!

Hej!

Jag och några tjejer planerar en hippa för min svägerska som gillar fart och fläkt och roliga utmaningar. Vi planerade att boka Utmaningarnas hus, men det visade sig att de har smester den tänkta dagen. Är det någon som har förslag på en rolig aktivitet att göra istället för utamingarnas hus? Gärna något liknande...

Tacksam för ALLA förslag!

• Svar på tråden Möhippa i Malmötrakten - hjälp!
  • anna66

Låt bruden kroppsmåla en naken man det är mäktigt

• Anders0012

Här hittade jag en massa bra idéer till möhippa i Malmö:

www.eventguiden.se/malmo/

Jag har tyvärr inte provat någon av de olika tipsen ännu.

• Tobias Sjögren

Vi var och gjorde en cd inspelning i studio med vår polare på hans svensexa hos studioinspelning.com i Malmö. Han älskar musik så Born in the USA var helt rätt för honom. Han sjunger förvisso inte i närheten av Bruce men kul hade vi på hans svensexa :) och resultatet blev kanonbra.

• tonkan

Jag var på en riktigt kul aktivititet med mitt jobb som nog skulle passa på en möhippa. Vi gjorde ett Mordmysterium (detektivgåta) under en middag. Det höll på i ca. 3 timmar. Det var skitkul och vi har skrattat många gånger efteråt åt kvällen. Alla "spelar" varsin roll och man ska prata med alla för att hitta ledtrådar.
    Kolla på www.mordmysterium.se

• 24maj08

Utmaningarnas hus på Limhamn är superskoj! var där för en kick-off och vi hade hur skoj som helst, det blir en liten tävling av det om man kan vara lag.
    Det finns en massa rum med olika äventyr/utmaningar i, skoj!

• Carlex

Hej!

Att måla en naken man lät jätte roligt någon som vet vart man kan utföra detta?

• brud 11/11

vet inte när ni ska ha det men där e ju kallbadhuset...

• brud 11/11

en fråga bara... vad menar du med kroppsmåla en man.... menar du måla av en man eller faktiskt måla på hans kropp?

• brud 11/11

ahh, jag var inne på sidan o såg att det var både och....

• fru Carlsson

Bruden målade direkt på hans kropp olika motiv sedan hjälpte alla deltagarna till att måla honom Vi hade fingerfärg som man målade direkt med fingrarna, det var häftigt.

Svar på tråden Möhippa i Malmötrakten - hjälp!