• ankan05

Slim

Hej tjejer!

Är det någon som har testat MethodDraine Slim eller Detox? Jag har precis köpt MethodDraine Slim i tablettform som man ska äta i 14 eller 28 dagar. Det utlovas viktminskning med ca 1 kg i reklamen, men jag är faktiskt lite skeptisk om jag ska vara ärlig. Men eftersom jag tror en hel del på placebo-effekten så försöker jag nu intala mig själv att det verligen kommer att fungera!

Så nu undrar jag om någon av er har testat Slim och vad ni isf tycker?! Har ni testat i flytande form eller tabletter

Var riktigt nära att köpa Detox också men nöjde mig med Slim denna gången eftersom den tydligen ska ha lite utrensande effekt den också.

• Svar på tråden Slim
  • ankan05

"En 14 dagars kur som trimmar din figur.

MethodDraine Slim hjälper dig att trimma den figur och driva ut din extra kilon samtidigt som du bibehåller balansen i kroppen.

Under en viktminskningskur frigör vi större mängder slagg och gifter än vanligt sm behöver drivas ut ur kroppen.

MethodDraine Slim har effektiva viktminsknings- och utdrivningsegenskaper tack vare innehåll av rätta mangder speciellt utvalda aktiva örter för dessa ändamål. Den trimmar din figur genom att:
    - Fördröja upptaget av socker och minska dess omvandling till fett
    - Aktivera utdrivningen av fett och stimulera kroppen att göra sig av med överflöd
    - Motverka vattenansamling
    - Driva ut de gifter och slagg som frigörs under viktminskningen"

Egentligen är jag skeptisk och inte mycket för såna här kurer... Var på jakt efter en reningskur (har ätit såå mycket socker och fett det sista och vill testa att rena insidan litegrann) - en detox av något slag när jag fick syn på denna i hälskostaffären. Samma tilverkare som den Detox jag sett reklam för och denna verkar ju ha lite detox-effekt plus att den samtidigt stimulerar viktminskning.

Det kan väl inte skada att testa??

• heleina

men snälla du..... hur många gånger ska detta behöva diskuteras?? sånthär skit hjälper inte dig i din viktminskning... d e t f i n n s i n g a g e n v ä g a r

• Mycket långt kvar

Det skadar att testa för att det kostar en massa pengar som inte ger dig något. Vad betalade du?

Placeboeffekt inträffar f ö när man tror att det man testar fungerar. Det tror ju uppenbarligen inte du (eftersom du vet att det inte funkar innerst inne), och alltså inträffar ingen placeboeffekt.

Svar på tråden Slim