• Tossan2

Vigsel Arlanda (boardie99)

Vi är just hemkomna efter en underbar bröllopsresa i Mexico. Såg att jag under resans gång hade fått svar på en inlägg, men att tråden var stängd. Vi gifte oss på Arlanda fredag 13:e April... och hade en helt underbar vigsel. Vi fyllde upp kapellet helt eftersom vi var 25 personer och Kajsa Öhlmér som vigde oss var helt underbar och det var avslappnat och verkligen vår stund. Det som är så charmigt var att hon vigt ett par i jeans på förmiddagen och sedan oss i brudutstyrsel och följe. Vi hade verkligen inte kunnat ha det bättre och allt klaffade perfekt med restaurang och frisör (hade förbokat en tjej som kom ut dit och gjorde mitt hår och makeup) Vi hade även hyrt in en sångerska som sjöng "våra" låtar också helt underbar! Sedan åt vi en underbar middag och flög med några av våra vänner till London på kvällen och sedan vidare till Mexico. (Där Niclas friade för sju år sedan) Jag är så nöjd med allt och nu på lördag väntar fest med massa vänner som de ordnat åt oss och chans att vara "princessa" igen med brudutstyrsel.

Svar på tråden Vigsel Arlanda (boardie99)