• mirtini_86

Ringar beställda....men hur funkar killar?

Igår var vi och provade ut ringar och beställde dem, den 7maj ska vi byta dem då det är 3½ år sedan vi träffades! Men han är liksom likgilltig nu och tycker inte det är något märkvärdigt utan säger att det bara är krimskrams och att inget kommer förrändras! Men han har ju ändå gått med på det så nått måste han väl känna? Jag är helt uppe i varv och lycklig önskar att han också visade lite...

• Svar på tråden Ringar beställda....men hur funkar killar?
  • Zozo

Min käre make tyckte inte heller att fôrlovning var ngt, men eftersom inte jag tyckte det heller sa hoppade vi över hela grjen. Jag tror inte man kan säga att "killar funkar" pa nagot speciellt generellt sätt. Ta och sätt dig och prata lugnt med honom. Har han velat förlova sig innan sa är det ju underligt att ändra sig..

• Blivande fru Eriksson

Min man var nog lika hispig och glad som mig efter att han friat och fram till förlovningen och nu med...

• Fru Cinderella

Alla reagerar olika, alla är olika, ja han kanske inte tycker att förlovning är något stort bara. I dagens samhälle så är det ju inte så där jättestort heller faktiskt.

Ingenting förändras ju egentligen heller vid en förlovning, förutom en ring på handen och ett löfte.

Svar på tråden Ringar beställda....men hur funkar killar?