• Erikss­onOVol­lmer
    Äldre 2 May 12:11
    1365 visningar
    5 svar
    5
    1365

    Letar efter "sandybruden"

    Som rubriken lyder letar efter personen bakom nickname sandybruden.

    Hittade en tråd skriven av dig där du disskuterar att beställa en klänning via ebay. O det är så att det är precis den klänning jag vill ha.
    Skulle vara enormt tacksam om du el någon som känner dig ville kontakta mig. Skulle så gärna veta hur klänningen blev o vad du fick ge.

    Super tacksam för alla svar som kan vara till hjälp.

  • Svar på tråden Letar efter "sandybruden"
  • Erikss­onOVol­lmer
    Äldre 2 May 12:27
    #0

    puffar upp för att hitta henne(honom)

  • Erikss­onOVol­lmer
    Äldre 2 May 14:38
    #0

    puffar igen ingen som vet vem hon e el sett henne i någon aktiv tråd?!?!?!? Den tråd jag hittade henne var stängd för svar

  • sandyb­rud
    Äldre 2 May 18:55
    #0

    Hej!
    Här är jag...

    Jag beställde aldrig klänning ifrån ebay, vågade inte riktigt chansa på om den skulle bli bra eller inte. Jag köpte min i butik istället...
    Vilken klänning var det du tänkte på?

  • Erikss­onOVol­lmer
    Äldre 2 May 19:25
    #0

    Åhh vad bra att jag fann dig men vad synd att du inte vågade chansa hade gärna fått höra resultatet
    Du skrev om en klänning från lillys nr 08-3006 den e ju bara helt underbar.
    E det den du har köpt el du ändrade klänning helt o hållet?!?! Om du köpt denna vad fick du ge o var?

  • sandyb­rud
    Äldre 2 May 22:45
    #0

    Jag tänkte köpa den här i malmö, tror den gick på 6700 kr om jag inte har helt fel... men jag fastnade för en annan, en bellaklänning modellen heter "sirtaki" när jag provade den så visste jag att det var den jag skulle ha på min bröllopsdag.

    Men lillys 3006 är oxå helt underbar. bara det att jag ville ha en helvit klänning och det fanns inte i 3006.

    Jag vågade inte chansa att beställa från kina eftersom det var olika tyger i klänningen och rätt mycket smådetaljer på, var så rädd att bli besviken och behöva att gå ut och köpa en ny klänning.

    Hoppas du hittar din klänning

Svar på tråden Letar efter "sandybruden"