Tips om presenter till gäster
Hejj
Jag har köpt små lådor som jag tänkte ge som presenter till gästerna på bröllopet.
Men jag vet inte vad jag skall lägga i dem? Hjälp, alla tips behövs, är jättedålig på att hitta på saker o ting.
Hejj
Jag har köpt små lådor som jag tänkte ge som presenter till gästerna på bröllopet.
Men jag vet inte vad jag skall lägga i dem? Hjälp, alla tips behövs, är jättedålig på att hitta på saker o ting.
Godis ,choklad (risk för att det smälter om bröllopet är på sommaren), hjärtformade tvålar...
Vi ska ge en mini whiskeyflaska till herrarna och godis till damerna.
Vilka godisar lägger ni i?
Vi funderar på om det måste vara sådana i paper eller cellofan så att det inte klibbar ihop?
novalii:
Vilken diskriminering...om jag var gäst på ditt bröllop så hade jag snott gubbens whiskey och låtit honom knapra godis!!!!!
Det finns ju hjärtgodis...röda gelehjärtan, rosa skumhjärtan, sötlakrits (hårda) hjärtgodisar med text på typ "Love", "Joy" osv...
Vi kommer att ha Anthon Bergs "Snöbollar" i organsapåsar till gästerna. Bollarna är marsipan, täckta med choklad och ett vitt skal (som non stop eller m&m) så att de inte smällter. De är ganska stora, lite större än tuggummikulor :) Jag älskar marsipan så vi kör denna istället för mandlar. Ser väldigt lyxigt ut också ;)