• midsummer

Hur får man ett A4-papper att bli en fin present? =)

Min m2b ska få lite olika saker i morgongåva. En av sakerna är 1, eller kanske 2, A4-papper. Jag har nämligen skrivit en lista med "100 anledningar till att jag älskar dig så mycket!" Dock vill jag inte bara ge honom dessa två papper och säga "Varsågod älskling!" Utan jag vill göra något lite mer speciellt. Han ska även få en Whiskyflaska med ett fotosmycke (förställande mig såklart!) så det blir flera saker och går kanske att kombinera på något sätt... Hoppas någon av er pysslare har något bra knep... (Har tänkt köpa lite finare papper att skriva ut det på)

• Svar på tråden Hur får man ett A4-papper att bli en fin present? =)
  • Berner

Rama in dem är väl enklast.

• midsummer

Hm... så långt har inte ens jag tänkt... men 2 ramar?

• Bruden blå

skriv ut dom på magnetiskt papper, och klipp ut varje mening för sig så kan du sätte upp dom på kylskåpet

• midsummer

En stor ram - va smart *Blondinvarning!* Tur att jag har tid på mig att hitta en riktigt fin då!

Magnetpapper var inte heller dumt - det visste jag inte ens att det fanns! Kan man skriva ut på sånt i skrivaren som på vanligt papper?? Dock är jag väldigt anti saker på kylskåpet så den idén går nog tyvärr bort...

Just nu sitter jag och spånar på anledning 78 till varför jag älskar honom så mkt. Det är faktiskt inte superlätt för det är ganska många saker innan man kommer upp till 100... Fast jag skulle säkert komma på 1000 anledningar bara jag fick tänka lite..

• Berner

Du sa det själv blondin varning.
    Lycka till!

• mollanmus

blev lite nyfiken på whiskeyn kan du förklara?

• Bruden blå

midsummer

men då gör du så att du köper en ram i metall och sätter in ett stort kort på er, sen skriver du ut på magnetiskt papper (skall gå att göra på vanlig skrivar, men det är olika från skrivare till skrivare)
    sen sätter du upp orden/meningarna runt omkring er på ramen till fotot.

• midsummer

Bruden Blå - Du måste vara en riktig pysslar-nissa! *hihi* Vilken bra idé! Ska genast spåna på den!

Mollan mus - Min m2b har en favoritwhisky som han sällan köper för den är så dyr. Har nu fixat en flaska. Sen kan man ju köpa fotosmycken på lite olika ställen, bla www.fotosmycket.se Man skickar bara in en bild och så får man ett jättesnyggt smycke m den bilden. Jag tänkte fästa det smycket på whiskyflaskan och ge honom. + en ram/metallram med min lista till honom.

PS. Jag är inte ens blondin, men brukar köra med det ändå. Blir mer jämlikt då. Finns ju faktiskt de som inte är blondiner men som är lite dumma ändå... hehe... (Hoppas ingen tar illa upp utan kan läsa detta med glimten i ögat...)

• midsummer

Gud vad jag älskar BT! Något som jag nyss satt och slet mitt hår för är nu en sådan enkel sak! Love you girls!

• Berner

Man behöver inte vara blond för att få blondin varning...

• Lilla Li

Jag hade skrivit upp dem alla på en stor canvas istället. Typ på rad, med punkt emellan. Inte som en lista. Så att man fyller hela canvasen, från kant till kant. Det hade varit coolt!

Tror jag snor den idéen från dig (och mig själv!) och ger honom en sån tavla. Har funderat på att göra en tavla nämligen, men inte bestämt mig för hur den ska se ut... Nu vet jag! :)

• midsummer

Hm... en blondinfråga igen.. Canvas - vad är det?

• midsummer

Jaharu... Då lärde jag mig nåt nytt idag också då! Tack för det!

• midsummer

Tänkte berätta en roligt sak jag tänker göra. Min m2b är nämligen beroende av mjölk! Han dricker typ 2 liter om dan! Jag tänkte slå in en liter mjölk och ge honom först. Kan tänka mig att han blir snopen... hehe... Och sen tar jag fram de riktiga presenterna. Låter inte det lite roligt?? Undrar om man kan specialbeställa en mjölkliter och designa kartongen själv... tveksamt...

• midsummer

Puffar upp lite för fler intressanta förslag...

• Bruden blå

kan ju slänga ett förslag till då.
    gör en egen bok på tex www.gordinegenbok.se
    på varje sida skriver du en av meningarna och så lägger du till en bild som får symbolisera det.
    jag gjorde en bok där när vi förlovade oss. jättelätt och smidigt, kul o få en egen tryckt inbunden bok. billigt var det också. tror jag gav typ 149kr + frakt.

Svar på tråden Hur får man ett A4-papper att bli en fin present? =)