Festlokal Landskrona/Helsingborg + omnejd
Hej
Ska gifta mig till hösten i Ekeby kyrka (Bjuvs kommun). Letar festlokal: ca 80 gäster, vill ordna mat & dryck själv. Ej tvång att stänga festen kl 1. Gärna fin omgivning. Några tips? Tack på förhand!
Hej
Ska gifta mig till hösten i Ekeby kyrka (Bjuvs kommun). Letar festlokal: ca 80 gäster, vill ordna mat & dryck själv. Ej tvång att stänga festen kl 1. Gärna fin omgivning. Några tips? Tack på förhand!
Hej. jag gifter mej den 16 juni shit , det är snart. Vi ska vara i Härslövs folkets hus, jättefin lokal med bra kök och plats för band att spela. Har även varit där många gånger och lagat mat till olika bröllop. Och har haft 2 dopfster där. Lycka till
Eftersom ni gifter er i Ekeby kyrka kan jag rekommendera Folkets Park i Billesholm. De har olika festsalar som tar många personer. Där kan man ha egen mat och dryck och man kan även hyra en danspaviljong. Tror inte det kostar så mycket att hyra lokalen.
vi gifter oss i Svalöv och har vår fest på Svalövs Hotell. De har en festlokal som man kan hyra, vi har visserligen bokat maten via dem - men kommer att ha med egen dryck. Festlokalen är helt underbar, högt i tak, stora fönster och supertrevlig personal.
Ska gifta mig den 26 maj och har festen på The Star i hbg( gammla Intel) på Gåsebäck.
Han ordnar alla mat förrätt och huvud r'tt för 100 kr per person. Hans personal som kommer att servera maten( ingår i priset) och vi ska inte behöva göra något efteråt menar städning med mera.
Jävligt billigt.
Han kan oxå ordna all sorts musik/orkester till bra pris.
Finns även stora kylar där man kan ta med sig dryck.
Hyra enbart lokal kan man oxå hyra men vet ej priset på det.
Rekommenderar Perslunds Hembygdsgård i Åstorp. Mitt bröllop där hade 65 gäster och vi satt lagom luftigt, inga problem att få in 15 till enligt min uppfattning. Där finns en kringbyggd innergård där fördrinken med fördel kan serveras. Egen mat och dryck är måste, men kök finns.
Hyr i två dagar för att slippa stressa med städningen, prister blir ändå rimligt.
Glömde säga att hembygdsgården ligger i en fin park med stora gräsytor, en ekdunge och en vacker väderkvarn.
Vi ska hyra H55-paveljongen i Helsingborg nästa sommar. Underbar ljus & modern lokal med panoramafönster ut mot havet samt in mot stadskärnan. Mat och dryck tar man med själv. Max 100 pers. Ligger ute på piren vid tropical beach så ingen störs av musik sent in på natten. :)
Vill du ha bilder så kan jag maila till dig.
Hej
Vi ska gifta oss nästa sommar och letar "redan" lokal. Skulle vara väldigt tacksam för info om H55-paviljongen
H55 är modernt, har underbar utsikt, centralt belägen lokal där man får ha med sig egen mat & dryck. Rymmer max 100 pers. (då huset är upplyft på pelare) Kostar dessvärre 9000:- men då får man ha lokalen fredag em till måndag fm. Städning ingår. Har fina bilder som jag kan maila om du fortfarande är intresserad. :)
Måste bara säga att H55 är en riktigt fin lokal med bra akustik och superfin utsikt ut över havet. Har varit där ett par gånger både på bröllop och fest.
MVH
Stereosigge
Hej undrar hur 1ujkas bröllop var. var lokalen och maten ok
Mi_24: gärna! pkarlstrom@yahoo.com
Mi_24 skulle du vilja maila mig också så vore jag jättetacksam! anette.jonsson@se.mcd.com
H 55 pavaljongen kostar 9000 kronor att hyra. Då ingår INTE bord eller sopphämtning. Däremot INGÅR städning.
Det finns två helt vanliga kylskåp men inget riktigt kök.
Det finns inte heler porslin.
Kan vara bra att ha i åtanke, för man får fixa en hel del själv.
Skulle du också kunna maila mig bilder från H55?
cecilia-linden@spray.se
Hej! Är det någon här som har bilder på Perslunds Hembygdsgård i Åstorp?
Fru Jojo, vad för sorts kök har lokalen (vanligt kök, uppvärmningskök eller bra kök??)
Ni som har varit på H55 antingen på någon annans bröllop eller haft eget bröllop där...var tog ni maten ifrån? Kan ni rekommendera någon inte allt för dyr catering? Då jag inte är Helsingborgare är jag mycket tacksam för tipps!!!