• **Angel**

Hallå!

Va kul att du mår bra. Det gör jag oxå. Trodde att det skulle kännas mycket värre att operera mig. Men blev positivt överraskad. Vill fortfarande tillbaka till mitt lilla rum jag hade, Vilken service. =)
    Smärtan börjar lägga sig nu, tycker jag. Skulle nog kunna hoppa över tabletterna jag fick, men fortsätter knapra iallafall!
    Är istället orolig för hur brösten kommer se ut när de mjuknar! Nu e de ju som hårda bollar. Tror du att de blir mycket mindre när de "lägger" sig??
    Jo, Charles e lite rolig, så där! Man "hinner" liksom inte säga så mycket, svårt att förklara. Han liksom snackar omkull en...
    Hur mycket la du in?
    Berätta hur du hade det? Kändes nästan som om man var på spa, tycker jag!
    Sköt om dig så länge..
    Kram

• Svar på tråden Hallå!
  • snuttungen

Skrattar när jag tänker på Charles, vilken jeppe, han är verkligen besatt av tuttar och skönhet. Han blev alldeles bestört när han såg mitt ärr efter kejsar snitten jag gjort... Lilla gumman, så de ställt till dig, sa han, själv tycker jag att ärret är helt okej. Kändes verkligen udda tycker jag att bli klämd på tuttisarna av en främmande snygging.
    Jag la in McGhan 410 FM 310 cc på båda sidor, och jag är redan supernöjd. Fast jag håller med, de är stenhårda just nu, men jag räknar med att de mjuknar. Det sa han ju, doktor "Snyggquist", hi hi! Jag har heller inte särskilt ont, mer ont i höger än i vänster faktiskt, och så bubblar det i höger när jag stretchar också... Känner mig yr i bollen, förmodligen bieffekt av dexofen tror jag.
    Det var rena lyxlivet på VK tyckte jag, man blev SÅÅÅÅ ompysslad, lite jobbigt att vara hemma i verkligheten igen, kan jag känna, har liksom 3 småkillar på 1, 6 och 8 år här hemma... De två större fattar ju att de måste ta det lite lugnt, den lille är det värre med...men det går. Har en supergo man och en underbar mor och jättesnälla kompisar som ställer upp. Tyvärr bor min syster lite långt bort, annars hade hon nog flyttat in hon också, ha ha. Fast det är ändå skönt att vara hemma i sitt eget hus.
    Är du inget på mylava och surfar? Jag går under samma nick där, och tänkte försöka lägga ut lite bilder på före och efter i kväll eller i morgon. Har fått jättebra hjälp och stöd av tjejerna där, är SÅ glad att jag hittade dit innan op. Fick svar på många frågor och tips i massor.
    Skriv gärna igen och berätta hur du mår.

Kramar i massor

• **Angel**

Hej igen! Jag försökte bli medlem i Mylava, men nåt gick fel.. Vill ju gärna se hur allt blev på dig! Jättenyfiken.. Om du vill så kan du väl maila å berätta hur allt går för dig..
    Kram

• snuttungen

Visst, får jag bara din mail så kan jag skicka bilderna till dig så du får se. Hur mycket la du in?

Kramisar

• Bianca73

dag 2 efter op. Det gör så ooont! Kan knappt gå...

Svar på tråden Hallå!