• LECT

    Ska vi försöka träffas i Sundsvall med omnejd?

    Hej på er alla Sundsvallsbrudar och brudar här omkring!
    Det startades en tråd före jul nån gång vill jag minnas där vi pratade om att träffas! Nu är det snart maj och vi har ännu inte lyckats! Ska vi försöka en gång till!?
    Kopplar gärna till V-norrlandsbrudarnas tråd och lägger in en länk därifrån hit.

    Ge er till känna!

  • Svar på tråden Ska vi försöka träffas i Sundsvall med omnejd?
  • LECT

    Vi får väl se varifrån det kommer flest brudar. Vi kanske inte är så många härifrån Sundsvall ändå..? Det vore ju skoj att träffas vi som hänger på V-norrlandstråden (ja och även andra om det hittar hit fler så klart!) och då får vi ju jämka så att så många som möjligt kan komma tycker jag.

  • ViSt

    Ok jag vet i och för sig inte om jag riktigt har tid tyvärr att träffas då jag har ganska fullt upp här hemma. Men jag får väl se vilket datum det blir och om jag kan då!

  • Cina74

    Kul! Om jag kan så kommer jag gärna. Annars kanske H-sand är bättre alternativ och närmare Ö-vik där många verkar bo.

  • LECT

    H-sand låter inte alls dumt... Är faktiskt lite smygförälskad i den stan... Åker ofta igenom och det ser såå mycisgt ut..

  • HKK

    Jag ger mig till känna !

    Tycker det verkar lite kul att träffas i Hsand. Hur många är på? Jag är det, fast jag jobbar ganska mycket...

Svar på tråden Ska vi försöka träffas i Sundsvall med omnejd?