säker efter Lilla Li
skulle behöva din hjälp igen!
jag ska ge min blivande man en fotbollsresa till england i morgongåva.
landar med planet i manchester sen tar man buss till liverpool. Fotboll åka på Beatles-tour
skulle behöva din hjälp igen!
jag ska ge min blivande man en fotbollsresa till england i morgongåva.
landar med planet i manchester sen tar man buss till liverpool. Fotboll åka på Beatles-tour
puffar
Oj - hej! :) Vad var det du ville?
hej
undrar om du skulle kunna hjälpa mig att få till ett rim på det jag skrev innan.
du som har denna gåva
Förlåt att jag lägger mig i den här tråden, men vilken himla bra idé med fotbollsresa som morgongåva! Helt perfekt för min m2b. Så då måste jag ju bara få fråga hur ni har bokat och vad det kostar på ett ungefär?
26maj2007: Haha okej. :D Vad sa du - flyg till Manchester, buss till Liverpool, fotboll i Liverpool och sedan Beatlestour i Liverpool?
Arenan heter Anfield i Anfield. Hoppas på kunna få se en Premier League-match eller Champions league match
kommer att bo i liverpool även rundturen är i liverpool
övernattning 3 nätter.
Angelill
jag har inte bokat. då jag tycker att han själv ska få välja vilken match han vill gå på.
Men ska göra något fint med bilder och rim som jag kan ge honom.
jag har fått hjälp med att hitta info. infon är från en sida som heter
www.liverpoolresor.com
Hahaha. Gjorde ett försök nu. :D
Snart ska vi resa till fjärran land
om några veckor ska vi där anlända
Jag ger dig några ledtrådar här
kan du gissa vad som ska hända?
Först med flyg
till en stad förknippad med tyg
Men bara mellanlandning - ingen semester
staden heter - - -
Sedan med buss till den rätta platsen
huvudmålet för den här strapatsen
Aktivitet nummer ett blir något du gillar
du får välja vilken match vi ska se
Arenan är välkänd, där LFC drillar
heja på läktaren, vilken succé!
Ett stilbildande band kommer från denna ort
skalbaggar eller takt - varför hette de så?
En rundtur i staden har vi sedan gjort
ska lära oss mer om - vilka då?
Kanske får vi till och med lite sol?
Vi ska ju resa till - - -
Ha ha! Hejja Lilla Li! Well done!
Jätte tack Lilla Li
DU ÄR FANTASTISK!!!!!
super bra blev det.
Kan inte tacka dig nog
Tack tack tack
*bockar och bugar* :D Ingen orsak!
Nu får jag nog ta och jobba lite... ;)
Lilla Li - Du är ju helt otrolig!!! Jag är så imponerad!
Har en fråga (eller rättare sagt ett uppdrag till dig), om du har tid o lust förstås o jag är tom villig att betala dig - vill ha hjälp med rim till vårt festhäfte. Gästpresentationerna du vet... (ca 75gäster, bröllopet är i juli). Är det nåt du kan tänka dig?
mrs.smith: Ooohh roligt! :D Fast det är ju lite svårare för mig som utomstående att skriva dels något slående och dels något lämpligt om era gäster... Beror ju lite på vilken ton ni vill ha osv. Men det kan jag absolut tänka mig att hjälpa till med! Roligt roligt.
Jag kanske skulle starta en rimverkstad. :D
Ja det tycker jag du borde satsa på
Jag skulle vilja ha det precis som du gjort om era gäster. Har "stödord" om alla men är så dålig på att liksom få till det sådär fyndigt själv.
Kanske är enklast om jag mailar dig?
Ett tips till alla som har svårt med rimmen är: www.gameelite.se/rimma/. Helt plötsligt blir det himlans smidigt!
mrs.smith: Javisst gör det. :) annelie@li-design.nu
Hur lång tid har jag på mig?
Lilla Li - Bröllopet är den 21 juli, så du har väl ca 2 månader på dig.. Ska försöka hinna få ihop ett mail till dig i em/kväll. Är hemma med 2 barn så jag får bara några minuter lite då o då vid datorn dagtid
mrs.smith: Aha okej. :) Skicka när det passar så ska jag försöka sno ihop nåt. ;)
Lilla Li,
Wow, vilken talang!
Du är superduktig!!!
Det var allt. :)
Ensöderböna: Hahaha. :D Tack!