Frisör i Umeå - behöver tips!
Jag ska passa på att klippa mig innan min bebis kommer i juni. Behöver tips på frisörer i Umeå. Ska alltså bara ha en vanlig klippning, ingen bruduppsättning.
Jag ska passa på att klippa mig innan min bebis kommer i juni. Behöver tips på frisörer i Umeå. Ska alltså bara ha en vanlig klippning, ingen bruduppsättning.
hejsan jag gillar viktoria och janne på studio 11 på björnvägen,,, vid barnens hus/jysk...
300,- för en vanlig klippning,,, nr:090180350
Jag gillar Clip och Hårizont. Båda ställena är superproffsiga och lyssnar verkligen på vad man vill ha och säger om de tror att det passar eller inte. Jag är jättenöjd med dem.
Hårizont är mitt favoritställe, men de tar ju runt 420 för vanlig klippning, vilket jag tycker är lite dyrt. Å andra sidan är lokalen superfin och personalen hypertrevlig och proffsig (många superlativ här ) Jag har nu gått till en rödhårig tjej på Svarta saxen på Haga som var jätteduktig, hon tog 330 för klippning och det var ju mer humant. Blev mkt fint.
Johanna P på Studio88 har en fantastisk förmåga att klippa det man på riktigt passar i!
Du har säkert hunnit hitta en bra frisör vid det här laget. Men jag vill ända flagga för WISH i Umeå. Lite dyrare men så får du väldigt duktiga frisörer plus lite "pyssel och omvårdnad" i form av hårbottenmassage, kaffe etc.. Det kan man ju verkligen behöva ibland, speciellt som du väntar smått..