• LidaM

Hur vill ni har er möhippa?

Hej tjejer. Jag undrar vad ni vill göra på er möhippa? Min tärna frågar hela tiden men jag vet inte riktig. har redan haft en möhippa med mina vänner utomland för min bröllop två där vi träffades hemma hos mig drack lite champange sen gick vi och festa på olika ställe och jag kom hem klockan sju dan efter. Här skulle jag kunna tänka mig att börja kanske med massage eller nån kurs i något sen kanske äta middag och seen ut att se något och dansa.Men hon säger att hon vill göra något lugnt som hon skulle gilla.
    Vill ej vara otacksam.

• Svar på tråden Hur vill ni har er möhippa?
  • Joleen

Hmm, poängen med möhippa är väl att den ska vara rolig för bruden, att den ska återknyta till hennes intressen etc. Inte anpassad efter tärnan.

• TigerLinn

jag skulle vilja ha någon behandling massade eller ansikts behandling.. kanske gå på stan köpa nå underkläder eller liknanade.. sedan middag... kanske någon kul aktivitet som ballångflygning eller så...

• LissAnna

jag vill göra alla galna grejer man kan komma på! sälja pussar på stan och sånt knas! :)

• Hobby

Jag fick min möhippa nu i helgen som var, vilken fantastisk dag!!!

Hämtad på motorcykel på morgonen, bara ett stort léende hela vägen in till stan.

Militär hinderbana på Karlberg. Kan säga att jag inte är inom försvaret eller någon multisportare men det var så roligt... och jobbigt... och läskigt... Har du viss fysisk styrka och mod och gillar utmaningar kan jag verkligen rekommendera detta. De hade tagit dit en överste som gick igenom alla hinder med mig först, det är ju inte helt ofarligt.

Mys på centralbadet.

Det var bara en del av mina aktiviteter... Allt beror ju på vad man gillar och vad man har för läggning. Det ska vara en dag som du alltid vill minnas. Jag hade så fantastiskt roligt och hoppas verkligen att du får en dag som du kommer uppskatta lika mycket som jag gör med min.

Halva grejen är ju förstås att man faktiskt inte vet vad som kommer att hända, bara ett litet tips til din tärna...

• Hobby

LissAnn

Efter centralbadet satte de på mig min andra uppsättning "finkläder". Rosa nätstrumpbyxor, rosa trikåklänning, rosa pumps och blå hatt. På klänningen hade de målat blommor som jag skulle sälja för valfri summa pengar. Köparen fick klippa ur sin blomma. Blev inte så mycket kvar av klänningen på slutet men jag tjänade ihop 310 kr...

• LidaM

Tack för tipset. ska äta middag med henne ikväll och prata om allt. Gärna flera tips.

• Brud i Vinterhagen

Jag älskar att "leka" typ Boda borg eller femkamp på Gröna Lund ! Sedan gärna massage eller annan behandling. Som avslutning vill jag gå ut och äta en god middag med gott vin! Har även om dröm om att få simma med delfiner... Få se vad brudtärnan hittar på. Tycker det är viktigt att alla har roligt och deltar!

Svar på tråden Hur vill ni har er möhippa?