• Diffy

Vad kommer ni att ge er man i morgon gåva?

Jag har inte en aning om vad man skulle kunna ge, så därför är jag nyfiken på vad ni kommer ge kanske får lite tips ;)

• Svar på tråden Vad kommer ni att ge er man i morgon gåva?
  • Diffy

hoppsan såg nu att de redan fanns en tråd i samma fråga som min :) sorry...

• dolly5

Jag kommer att vara lite extrem, ger honom en "jag älskar dig därför att" bok, där i fäster jag ett kuvert som kommer innehålla en fallskärmskurs. Ganska dyrt, men jag vet att han är värd det!!

• Novemberbrud07

Min M2B tycker inte om smycken (till sig alltså

Jag ska köpa Georg Jensens salt & pepparkar Twist www.danskdesign.nu/product_info.php/manufactu...

& på dem gravera 2 hjärtan & på den ena datum & plats för förlovning & på den andra datum och plats för vigsel (NYC & Maurtius)

Sedan blir det under vårt första år tillsammans 12 små kuvert...1 för varje månad men små överraskningar (nya morgonrockar, räkkryssning, heldag i Göreborg, favoritfrukosten, "du bestämmer" mm)

• Diffy

Vi kommer att åka på bröllops resa 4dagar efter bröllopet, så vet inte om vi hinner göra så mycket på den tiden, jag funderar och funderar men kommer inte på ngt man skulle kunna ge.
    Vi pratade lite om morgongåva igår och sa att vi kan ju göra ngt extra mysigt på resan, tex ett lygixare restaurang besök istället för att köpa ngt till varandra.
    Men jag känner ändå att jag vill ge ngt dagen efter då vi verkligen är Man och Fru :)
    Vill ha massa tips :)

• kentfantast

Min man är väldigt praktiskt lagd... han fick en schyst rakapparat!

• Diffy

en secret box hur går de till? vad kostar det? som jag har förstått så är de en fotograf som tar bilder på en?

• blueberrypie

Min oskuld . Nej skämt åsido; ingenting!

Vi pratade om det och han ville absolutinte ha nåt; så då slapp han!

• wife 2 be - been wife

e inne lite på secret box. eller en pansarlänkskedja i guld med en ring ifrån Hands ingraverad X (hjärta) X, såg att de hade jättefina ringar

• herr B

Det finns massor om trådar om morgongåvor till brudgummar här på BT, ser jag. Om jag nu får yttra mig som representant för brudgummarna, så vill jag slå ett slag för att hålla ner kostaden och förväntningarna! Inte för att vara glädjedödare, och presenter är ju liksom alltid roligt, men när man ser en del förslag här på BT om saker och upplevelser för 1000-2000:- eller ännu mer, kan jag tycka det låter lite onödigt. De flesta brudpar har ju lagt ner rätt mycket på själva bröllopet, och det är nog ingen risk att själva tillfället går oförmärkt förbi och glöms bort, även om det inte skulle utväxlas morgongåvor. Om ni vill ge varandra presenter efter bröllopet, satsa på något rart men enkelt!

Svar på tråden Vad kommer ni att ge er man i morgon gåva?