• **Angel**

Vad ska man packa??

Ska operera mig på onsdag och undrar nu vad jag ska packa i min lilla väska? Ska sova över på kliniken en natt, Viktoriakliniken. Vad hade ni med er? Finns det ducsh där?? Kram

• Svar på tråden Vad ska man packa??
  • snuttungen

Då kanske vi ses... ska op:a mig på VK på torsdag, men kommer en bit ifrån så jag kommer nog att sova där från onsdag... Jag tänker ta med mig mjuka, sköna kläder, en bra bok, tandborste och tandkräm, hårborste, schampoo, ansiktstvätt och ansiktskräm, mascara och förstås MOBILEN. Behöver jag nåt mer tror du?

Kram på dig

• **Angel**

Va kul! Jag packar ner ungefär liknande som du.. Mobilen får man inte glömma... Börjar du bli nervös? Kram =)

• snuttungen

Nej, är inte så särskilt nervös just nu, inte alls faktiskt, men hade ett riktigt nervös-anfall för ca 2 veckor sedan... Då hade jag nästan lust att blåsa av alltihopa. Det har gått över, nu känns det bra.
    Jag tycker att det värsta kommer att bli att sova borta från barnen...och samtidigt vet jag att det känns värst för mig, det kommer att gå jättebra för dem att sova utan mamma.
    Jaha, ska jag ha en röd ros i knapphålet eller, så du känner igen mig, hi hi hi.

Kram kram

• Pama_lija

Om det är brösten ni ska op så ta med tröjor man knäper fram till, att dra en tröja över huvudet är inget alternativ
    Byxor som går lätt på utan knappar som behöver knäppas är också ett bra tips. För mig kändes som värsta träningsvärken gånger 150 i bröstkorg och armhålor...

• snuttungen

Hej Pama_lija,

jag hade tänkt mig ett stretchlinne som går att dra på nerifrån, vad tror du om det?

• snuttungen

Angel,

jag kommer vid 22-tiden onsdag kväll, men då sover du kanske sött.
    Lycka till!!!!!

Kram kram

• Pama_lija

Snuttungen, det fungerar bra, jag hade med det och bollero..

• snuttungen

Tack för tipsen Pama, alltid bra att få lite info från någon med erfarenhet.

Kram kram

• **Angel**

Hej Snuttungen!
    Hur har din operation gått? Skrev fel såg jag, opererade mig i tisdags ju!
    Jag längtar tillbaka till Kliniken. Tyckte de var helt suveräna. Hoppas din operation gick bra, det gjorde min! =) Kram

• snuttungen

Hej Angel,

hur mår du? Kom hem idag, längtar också tillbaka, de var så himla goa ju... Min op gick jättebra, har inte superont, nog känns det, men det är inte SÅ hemskt. Påminner om när mjölken rann till i tuttarna när jag precis fött barn. Börjar bli lite öm ner mot revbenen, det var jag inte igår på op-dagen. Men jag ska inte klaga, det är ju bara dagen efter än. Äter du fortfarande smärtstillande? Berätta berätta, hur mår du? Jag är nyfiken! Vad tycker du om Charles? Han är ganska speciell tycker jag, fast på ett mysigt sätt!

Kram kram

• **Angel**

Till Snuttungen!!!
    Skrev till dig, men det blev lite fel! Under rubriken "Hallå" står svaret jag skrev till dig!

Svar på tråden Vad ska man packa??