brudgummskläder i göteborg hyra
någon som hyrt kläder här i gbg? kostanad bra ställen?
tack på förhand
någon som hyrt kläder här i gbg? kostanad bra ställen?
tack på förhand
Hej!
Till min blivande har vi hyrt kläder på Tonys Fest & Högtidskläder, superduktiga.
Lycka till
Är också intresserad av detta så tipsa gärna
hyr sambons kläder (frock coat) på Johans högtidskläder på Linnégatan. ´Jättebra och trevliga och mycket duktiga
Håller med om att Johans högtidskläder är jättebra. De är väldigt proffsiga och kan sin sak + att de hade mycket snyggt att välja mellan. :) Vi kommer hyra min mans kläder där till bröllopet. Blev en riktigt sjysst, stilren jaquette med väst och kravatt i benvitt med ett mönster som kommer matcha klänningen. :)
hur mycket kosta det e jag nyfikrn på?
Vi hyrde min mans frockcoat på Emilios högtidskläder och skrädderi. Vi var jätte nöjda. Det fanns flera olika modeller i både ljust och mörkt.
Ett bra tips.
1600:- skulle det bli på Johans, vet inte riktigt om det är billigt eller dyrt i och med att vi inte jämförde med andra butiker. Vi fick sån bra service och utbudet var bra så vi struntade i att tok-kolla prisalternativen på den här punkten. ;)
Håller med om att Johans är ett bra ställe. Riktigt duktiga och bra pris, 1600 kr kommer det att hyra min m2b:s kläder. Vi var på ett annat ställe där det skulle kosta 2400 kr och då satt kläderna inte bra alls.
Tack för alla tips, blir nog en sväng till Johans då
Remanns vid Järntorget på Linnégatan, fantastiskt bra!!
Och hur ligger priserna där?
Håller med om att även Remanns är kanon (iaf vad det gäller brudklänningar). Lokalerna är mycket rymliga och det är en fröjd att prova klänning i sånt bra ljus och med stora speglar som ger hundra koll. Servicen tyckte jag också var bra!
Remanns och Johans är super med andra ord. :)
Vi funderar på att köpa en kostym, tycker att de verkar bra i priserna, känns som att ingenting är omöjligt heller, fantastisk service!!
Emilios högtidskläder och skrädderi är Super! Frockcoaten vi hyrde satt himla bra och vi fick väldigt bra hjälp där.