• jessa.c

brudgummskläder i göteborg hyra

någon som hyrt kläder här i gbg? kostanad bra ställen?
    tack på förhand

• Svar på tråden brudgummskläder i göteborg hyra
  • pärlor

Hej!
    Till min blivande har vi hyrt kläder på Tonys Fest & Högtidskläder, superduktiga.

Lycka till

• FrökenAnna

Är också intresserad av detta så tipsa gärna

• knufs

hyr sambons kläder (frock coat) på Johans högtidskläder på Linnégatan. ´Jättebra och trevliga och mycket duktiga

• fiancé

Håller med om att Johans högtidskläder är jättebra. De är väldigt proffsiga och kan sin sak + att de hade mycket snyggt att välja mellan. :) Vi kommer hyra min mans kläder där till bröllopet. Blev en riktigt sjysst, stilren jaquette med väst och kravatt i benvitt med ett mönster som kommer matcha klänningen. :)

• jessa.c

hur mycket kosta det e jag nyfikrn på?

• AngelBride

Vi hyrde min mans frockcoat på Emilios högtidskläder och skrädderi. Vi var jätte nöjda. Det fanns flera olika modeller i både ljust och mörkt.

Ett bra tips.

• fiancé

1600:- skulle det bli på Johans, vet inte riktigt om det är billigt eller dyrt i och med att vi inte jämförde med andra butiker. Vi fick sån bra service och utbudet var bra så vi struntade i att tok-kolla prisalternativen på den här punkten. ;)

• puhs kusin

Håller med om att Johans är ett bra ställe. Riktigt duktiga och bra pris, 1600 kr kommer det att hyra min m2b:s kläder. Vi var på ett annat ställe där det skulle kosta 2400 kr och då satt kläderna inte bra alls.

• FrökenAnna

Tack för alla tips, blir nog en sväng till Johans då

• Soffi 070707

Remanns vid Järntorget på Linnégatan, fantastiskt bra!!

• FrökenAnna

Och hur ligger priserna där?

• fiancé

Håller med om att även Remanns är kanon (iaf vad det gäller brudklänningar). Lokalerna är mycket rymliga och det är en fröjd att prova klänning i sånt bra ljus och med stora speglar som ger hundra koll. Servicen tyckte jag också var bra!

Remanns och Johans är super med andra ord. :)

• Soffi 070707

Vi funderar på att köpa en kostym, tycker att de verkar bra i priserna, känns som att ingenting är omöjligt heller, fantastisk service!!

• Summerbreez

Emilios högtidskläder och skrädderi är Super! Frockcoaten vi hyrde satt himla bra och vi fick väldigt bra hjälp där.

Svar på tråden brudgummskläder i göteborg hyra