• Emilie&Kalle

Presenter till värdpar??

Kan nån ge förslag på nått man kan ge till värdparet??..Och hur mycke ska man ge för? De hjälper oss ju väldigt mycke.. Någon som har något bra förslag??..

• Svar på tråden Presenter till värdpar??
  • Gable

Vi gav en lite finare champagne till vår toastmadame. Den kostade runt 700 kr, om jag inte minns helt fel.

• cascada

puffrar...vill oxå ha tips!

• mugglesfan

Vi gav en whiskeyflaska till toastmastern (kostade ca 400 kr i taxfree-shopen) och ett presentkort på manikyr till vår värdinna. De blev jätteglada båda två!

• pudan

Vårt värdpar är inte mycket för prylar så det kändes inte aktuellt att köpa nåt sånt. Däremot har de tre fantastiska men livliga barn och inte världens bästa ekonomi så vi ordnade därför barnvakt till deras tjejer & tog med dem till en av stans bättre restauranger där de helt fritt fick välja vad de ville ha både att äta och dricka. Eftersom de älskar fin choklad gav vi dem en ask från stans chokladfabrik fylld med goa praliner. De blev jätteglada och vi fick roliga inblickar i allt arbete bakom scenen så att säga!

Slutligen gav vi dem löftet att vi tar hand om deras barn en hel helg och de får låna vår sommarstuga som grannar har lovat att pynta litet extra romantiskt med blommor, champagne mm så att de får tid att ta hand om varandra litet. Dessutom får vi möjlighet att busa med ungarna som är supergoa! En hit för alla med andra ord!

/Pudan

• Emilie&Kalle

Pudan: Tack, de va en fantastisk idé. Vårt värdpar sitter i samma situation, så de va verkligen en bra idé!!Tack tack..

• Balinda

jag tänkte göra små korgar till vårt värdpar och toastmaster/ madamde. Fylla dem med vin ost kex choklad och annat smaskigt...

• 20071231

Är det någon som vet om man kan köpa whiskey med egendesignad etikett någonstans?
    Det skulle jag kunna tänka mig att köpa...

• pudan

Emilie&Kalle

Kul att kunna vara till hjälp!

I vårt fall visade det sig dessutom att de gått förbi krogen vi bjöd dem på flera gånger och önskat att de hade haft råd....Vi hade ingen aning om det men det blev ju en extra bonus!

/Pudan

Svar på tråden Presenter till värdpar??